خبرگزاری کار ایران

دوئل جذاب سرخابی ‌ا برای جذب مرادمند

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۰۹۹

باشگاه استقلال و پرسپولیس با یکدیگر، جدال جذابی برای جذب حسین مرادمند مدافع شهرخودرو خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ترافیک و تراکم خط دفاعی استقلال بالا است اما عملکرد آنها اصلال قابل دفاع نیست. خط دفاع پاشنه آشیل آبی‌ها در لیگ نوزدهم بود و نیاز به تقویت دارد. از طرف دیگر تکلیف ماندن و رفتن روزبه چشمی و محمد دانشگر روشن نیست. وریا غفوری جانشین مطمئن ندارد و در سمت چپ  زکی پور و میلیچ پرنوسان بودند. از این‌ها گذشته اغلب مدافعان به ویژه یزدانی و غلامی بازی‌های زیاد و مهمی را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست دادند.

از همین رو به نظر می‌رسد آبی پوشان پایتخت در فصل نقل و انتقالات جابه جایی فراوانی  در خط دفاعی خود داشته باشند. گفته می‌شود حسین مرادمند مدافع 27 ساله شهرخودرو که سابقه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد نخستین خرید استقلال و سعادتمند در فصل نقل و انتقالات باشد که به احتمال فراوان امروز این انتقال رسمی می‌شود. مرادمند همچنین یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای تقویت خط دفاعی پرسپولیس نیز می‌باشد.

باشگاه شهرخودرو نیز که از علاقه سرخابی های پایتخت نسبت به مدافع خود خبر دارد فرصت را غنیمت شمرده و اعلام کرده است که هر یکی از تیم های پایتخت نشین که خواهان مرادمند هستند باید مبلغ سنگینی برای رضایت نامه اور پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز