خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش: وضعیت مالی سرخابی‌ها شفاف‌سازی شده/بیش از 1500 ملک سند مالکیت گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۱۶۱

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: بحث افزایش سرمایه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درحال انجام است تا روند خصوصی‌سازی دو باشگاه زودتر صورت بگیرد.

 به گزارش ایلنا،مرتضی فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در معاونت حقوقی  در یک سال گذشته اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که در حال انجام است بحث واگذاری دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است که در این خصوص حدود 56 جلسه با حضور مقام عالی وزارت و سازمان خصوصی سازی برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: در راستای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها از نظر حقوقی و مالی اسناد دو باشگاه شفاف سازی‌هایی صورت گرفته و مالکیت دو ورزشگاه درفشی‌فر و مرغوبکار که سالیان پیش به سرخابی‌ها تعلق گرفته بود مستندسازی شد. همچنین بحث دو واگذاری ورزشگاه کمپ حجازی و شهدای گمنام نیز درحال انجام شدن است. بحث افزایش سرمایه دو باشگاه نیز درحال انجام است تا روند خصوصی‌سازی دو باشگاه زودتر صورت بگیرد.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته بحث شاکله حقوقی و مستندسازی و تصحیح اراضی فاقد سند است. از مجموع 8 هزار ملکی که در اختیار داریم پیش از این حدود 500 ملک سند داشت که در سه سال اخیر با حمایت های مقام عالی وزارت و معاونین توانستیم هزار و 526 سند مالکیت وضع کنیم و یک رشد قابل توجه داشته باشیم.

فلاح با اشاره به دعاوی املاکی که وزارت ورزش و جوانان با آن مواجه است گفت: از مجموع 4255 دعاوی که مطرح شده به محاکم قضایی، دادگاه‌های حقوقی و دیوان عدالت اداری حدودا 122 رأی علیه صادر شد که بیشتر آنها نیز درخصوص اداره کار و حق بیمه است.

وی خاطرنشان کرد: در دادگاه حقوقی در دو سه سال اخیر هیچ پرونده ای نداریم که بازنده باشیم و به نحوی رأی علیه وزارتخانه صادر شده باشد. در این مدت ساماندهی کردیم امور دعاوی و املاک کلی اراضی و املاک سطح استان‌ها شناسایی و جمع آوری شده است. در حال حاضر می دانیم که چند استان ما سند دارند، سند مالکیت گرفتند و امیدواریم که در سال 1399 یک جهش خوبی روی امور داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز