خبرگزاری کار ایران

وضعیت تیمداری وزارت نفت در لیگ برتر فردا مشخص می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۹۶۶

شنیده می‌شود وزیر نفت فردا در خوزستان به حل مشکل تیمداری این وزارتخانه در لیگ برتر فوتبال می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در پایان مسابقات لیگ نوزدهم تیم پارس جنوبی جم در نهایت با تحمل یک فصل سخت و پر از مشکلات مالی به دسته پایین‌تر سقوط کرد. بدین ترتیب نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان در فصل بیستم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس به عنوان دو تیم نفتی فعالیت خواهند داشت.

فعالیت این دو تیم به دلیل تصمیم جدید وزارت نفت در تیمداری به صورت حرفه‌ای در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در اواخر ماه گذشته وزارت نفت به صورت رسمی از عدم سرمایه گذاری این وزارتخانه در ورزش حرفه‌ای خبر داد تا فعالیت تیم‌های حرفه‌ای تحت نظارت این وزارتخانه، تحت الشعاع قرار بگیرند.

پارس جنوبی پس از سقوط به لیگ دسته اول مشکلی برای فعالیت زیر نظر وزارت نفت ندارد اما دو تیم صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان با این بخشنامه مشکل دارند. شنیده می‌شود قرار است بیژن زنگنه، وزیر نفت فردا به خوزستان سفر کند. در سفر وزیر به خوزستان قرار است یکی از مسائلی که مورد گفتگو قرار می‌گیرد تیمداری وزارتخانه در سطح حرفه‌‌‌‌ای باشد.

در صورتیکه قرار باشد بخشنامه به صورت جدی اجرایی شود این دو تیم لیگ برتری باید آماده واگذاری به بخش خصوصی شوند واعضای هیات رئیسه و مدیرعامل جدید آن مشخص خواهند شد؛ در غیر اینصورت، اگر نفت به تیمداری ادامه بدهد آن زمان فعالیت کارمندان این وزارتخانه در دو تیم لیگ برتری بلامانع خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز