خبرگزاری کار ایران

دربی اولی‌ها: جدال جذاب دیاباته و رادوشوویچ

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۴۹۴

در بازی امروز بین تیم‌‎های استقلال و پرسپولیس شیخ دیاباته و بوژیدار رادوشوویچ اولین حضور در شهرآورد تهران را تجربه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت. این بازی برای هر دو تیم اهمیت ویژه‌ای برای پیمودن مسیر فینال داشته و برنده این بازی در مرحله بعدی با تراکتور مصاف می‌دهد که روز گذشته نفت مسجد سلیمان را از پیش رو برداشت.

در بازی امروز شیخ دیاباته فرصت دارد تا برای اولین مرتبه در شهرآورد تهران به میدان برود و این بازی بزرگ را با پیراهن استقلال تجربه کند. شیخ که در تابستان گذشته به تهران آمده طی دو بازی در لیگ نوزدهم به دلیل مصدومیت نتوانسته بود مقابل پرسپولیس مصاف بدهد.

آقای گل لیگ نوزدهم با 15 گل زده می‌تواند در کنار مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری قدرت خط حمله آبی‌ها را افزایش بدهد و شانس گلزنی در این بازی حساس را بالا ببرد. دیاباته با تجربه اولین دربی تهران با عبور از خط دفاعی پرسپولیس باید با دروازه این تیم رو به رو شود که امروز پس از مدت‌ها به دنبال جدایی علیرضا بیرانوند وظیفه حفاظتش به بوژیدار رادوشوویچ رسیده است.

سنگربان 31 ساله کروات که مدت‌ها به عنوان نیمکت نشین پرسپولیس را در مسابقات بزرگ و حساس از جمله دربی همراهی می‌کرد پس از انتقال بیرانوند به آنتورپ بلژیک امروز فرصت دارد تا با صلاحدید یحیی گل محمدی در ترکیب اصلی سرخپوشان جای گرفته و اولین دربی تهران را تجربه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز