خبرگزاری کار ایران

بهترین تیم ایران هستیم

گل محمدی: با دست خودمان شخصیت داوران را زیر سوال بردیم / شرایط خوبی برای دربی داریم

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۰۸۷

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: فرقی نداشت که کدام داور قضاوت کند اما با این اتفاق خودمان با دستان خودمان شان و شخصیت داوران را زیر سوال بردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: جا دارد ایام محرم را به عزاداران حسینی تسلیت بگویم و امیدوارم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکلی پیش نیاید و بار دیگر از پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت تشکر کنم که می‌توانیم مسائل بهداشتی را رعایت کنیم تا بهترین هدیه را به آنها بدهیم. خوشحالم که فوتبال در این ایام بخشی از جامعه باشد تا دغدغه بیماری را نداشته باشند و بیشتر به فوتبال و زندگی فکر کنند. به نظرم فوتبال کمک خوبی به مردم ما کرده تا این مشکلات را فراموش کرده و مسائل مثبتی است که باید درباره آن صحبت کرد. خوشحالم که با این فوتبال یک کمک ناچیزی به خانه ماندن و فراموش کردن مشکلات اقتصادی و بیماری انجام بدهیم.

او ادامه داد: دربی همیشه حساس بوده و یک بازی حیثیتی برای دو تیم است. در این مسابقات تیمی که بتواند از موقعیت‌ها خوب استفاده کند و به مسائل فنی دقت کند برنده است. خداراشکر تیم ما از شرایط فنی شرایط خوبی دارد. راضی هستم و بازیکنان هم خیلی خوب تمرین کردند و در شرایط ایده آل هستیم. امیدواریم تمرکز خوبی در بازی داشته باشیم. 

او درخصوص استقلال گفت: استقلال تیم خوب و در فاز حمله قوی است که باید در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشته باشیم تا لطمه نخوریم. امیدواریم که یک بازی جوانمردانه باشد و اتفاقاتی که افتاده اتفاق خوبی نبود.

گل محمدی درباره اتفاقات پیرامون انتخاب داور دربی هم گفت: اسم هر سه داوری که مطرح شد داوران خوبی هستند و به تک تک آنها ایمان داشتم. فرقی نداشت که کدام داور قضاوت کند اما با این اتفاق خودمان با دستان خودمان شان و شخصیت داوران را زیر سوال بردیم. همه از شرایط و جایگاه داوران مطلع هستند که با این کار بیشتر به جایگاه داوری ضربه زدند و جای تاسف داشت که کمیته داوران از انتخاب داور مسابقات اطلاع نداشته باشد یک مقدار آدم را نگران می‌کند و باید به این پرداخته شود که چرا از جای دیگر داور انتخاب شده است. 

سرمربی پرسپولیس درباره پیام حیدری گفت: برای آقای حیدری آرزوی موفقیت دارم، او انسان فوق العاده است و امیدوارم علیرغم حواشی که ایجاد شده ستاره میدان باشد.

سرمربی سرخپوشان درباره غیبت تماشاگران در این بازی گفت: ما حسرت عدم حضور تماشاگران را طی چند ماه اخیر می کشیم. ما بازی های خوب و بردهای خوبی داشتیم و دوست داشتیم این شادی را در کنار آنها جشن می‌گرفتیم. شاید این دربی جذابیت های خاص خودش را بدون آنها نداشته باشد. برای آنها آرزوی سلامتی دارم و می خواهم برای تیم دعا کنندو امیدوارم این ویروس تمام شود و آنها را ببینیم.

گل محمدی درخصوص تداخل برنامه ریزی نمایندگان ایران در آسیا با مسابقات جام حذفی گفت: متاسفانه برنامه ریزی سازمان لیگ و فدراسیون طوری بود که به تیم هایی که باید در لیگ قهرمانان حضور یابند توجه نشده است. سه ماه تعطیل بود و چند ماه است که بازی می کنیم و بازی ها فرسایشی بوده و برای لیگ قهرمانان تیم نیاز به استراحت، تقویت و ... داشته است. همه این ها زمان می خواهد اما با انجام بازی حذفی این زمان از تیم گرفته می‌شود. بحث ما لیگ قهرمانان آسیا بوده است. اگر برنامه ریزی طوری بود که تیم هایی که در لیگ قهرمانان هستند فرصت بیشتری برای آماده سازی داشتند شرایط بهتر بود اما این فرصت از ما گرفته شد و کار تیمهای ایرانی را در آسیا سخت کرده و دغدغه من این بود و امیدوارم این مشکلات به حداقل برسد و سخت است اما امیدوارم شرایط خوب باشد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که علاقه دارد بازی تیمش مقابل استقلال در 90 دقیقه به پایان برسد یا 120 دقیقه گفت: نمی‌دانم والا. اینکه بازیکنان در چه شرایط روحی و روانی هستند و اینکه بازیکنان تمرکز و عملکرد خودشان را به نمایش بگذارند. فکر می کنم اگر از موقعیت های خوب استفاده کنند و به نظرم موقعیت شکل خواهد گرفت فکر کنم در 90 دقیقه به برتری برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه برای مهار شیخ دیاباته هم ادامه داد: از لحاظ فردی مدافعان خوبی داریم و بهترین مدافعان لیگ مدافعان پرسپولیس هستند و اگر غیر از این بود در این چند سال قهرمان نمی شدند. لازمه قهرمانی این است که کم گل بخورید که ما این بازیکنان را داریم. فقط دیاباته نیست و هم قایدی و مطهری بازیکنان خطرناکی هستند و باید مراقب باشیم.

او همچنین درخصوص غایبان استقلال در این مسابقه هم گفت: مصدومی نداریم و خدا را شکر همه آماده و سرحال هستند. شرایط بازیکنان خوب است و فکر کنم بهترین تیم ایران هستیم و مدافع عنوان قهرمانی هستیم و برای جامی که پارسال گرفتیم بار دیگر تلاش خواهیم کرد تا آن را بار دیگر بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز