خبرگزاری کار ایران

مصلح و کابوس ناتمام پنالتی‌های سپاهان

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۰۱۰

مدافع سپاهان برای سومین بار در دیدارهای اخیر متهم ردیف اول اعلام پنالتی علیه تیمش شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته در حالیکه برای کسب سهمیه آسیایی به برد مقابل پیکان نیاز داشت و با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش بود با اعلام یک ضربه پنالتی به سود حریف کارش به تساوی یک - یک رسید و در نهایت بازی با همین نتیجه و تقسیم امتیازات به پایان رسید تا طلایی پوشان در نهایت در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرند و شانس کسب سهمیه برایشان از دست برود.

ضربه پنالتی اعلام شده به سود پیکان روی خطایی بود که از سوی شایان مصلح گرفته شد و این سومین باری است که در دیدارهای اخیر داور خطای شایان را در محوطه جریمه اعلام می‌کند و علیه این تیم پنالتی می‌گیرد تا این موضوع تبدیل به پایان تلخ لیگ نوزدهم برای مدافع خوش اخلاق و البته توانمند سپاهان باشد.

دو پنالتی قبلی مصلح در دیدار لیگ برتر و جام حذفی مقابل استقلال از سوی داوران اعلام شد و این در حالی بود که تیم داوری در هر دو موقعیت اشتباه کرد و این اشتباه از سوی کارشناسان داوری تایید شد و به نوعی بدشانسی مصلح در آن دو صحنه رقم خورد.

بازی روز گذشته سپاهان مقابل پیکان پخش نشد و تصاویری از این بازی در دسترس نیست و به همین خاطر مشخص نیست پنالتی سوم مصلح هم اشتباه داوری بوده یا شایان این بار واقعاً روی مهاجم حریف خطا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز