خبرگزاری کار ایران

پژمان نوری: خجالت می‌کشم بگویم در لیگ یک ماندیم!/ متاسفانه یک خرابه را تحویل گرفته بودیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۵۰۲

تیم ملوان فصل را اصلاً خوب شروع نکرد. مالکان جدید بعد از چند بازی از تیم جدا شدند و شرایط قوی سپید انزلی از روزهای قبلش هم بدتر شد تا اینکه پژمان نوری و تیم جدید مدیریتش پا پیش گذاشتند و آستین‌ها را بالا زدند.

به گزارش ایلنا، تلاش آنها که از جنس ملوان بودند و ‌قلبشان برای موفقیت تیم‌شان می‌تپید جواب داد و در حالی که خیلی‌ها شانس زیادی برای بقای این تیم قائل نبودند، ملوان کاری کرد کارستان و در لیگ یک ماند. پژمان نوری که این بار مسئولیت باشگاه را برعهده داشت قدردان مسئولانی است که در روزهای سخت گذشته ملوان را تنها نگذاشتند. او مدعی است روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته و تیم را در شرایطی بسیار سخت تحویل گرفته بود.

 

فصل بسیار پراسترسی را پشت سر گذاشتید اما در نهایت نتیجه گرفتید.

این فصل خیلی طولانی شد. ما ابتدای فصل نبودیم و تیم را دیگران بسته بودند و متأسفانه خرابه‌ای را تحویل گرفتیم. مالک قبلی مدعی بود که گواردیولا هم نمی‌تواند ملوان را در لیگ نگه دارد. با اینکه هدف‌مان نگه داشتن ملوان بود اما شرمم می‌آید بگویم ملوان در لیگ یک ماند. اصلاً نمی‌توانم به این موضوع فکر کنم. از تیم ملوان فقط یک خرابه به جا مانده بود که آن را تحویل ما دادند.

البته شیوع ویروس کرونا دلیل اصلی فرسایشی شدن لیگ بود.

بله، متأسفانه شرایطی که کرونا در جهان به وجود آورده را تا حالا کسی تجربه نکرده بود و به نوعی همه غافلگیر شدند. تعطیلی لیگ و آماده نگه داشتن بازیکنان هم کار بسیار سختی بود. هنوز هم این مسأله تمام نشده و امیدوارم با رعایت اصول بهداشتی این مشکل را هم هر چه زودتر پشت سر بگذاریم.

اما شما و بازیکنان و مربی تیم کار بزرگی را با وجود همه مشکلات انجام دادید؟

شما لطف دارید. اما جایگاه ملوان در لیگ یک نیست و ملوان باید در لیگ برتر آقایی کند و برای آسیایی شدن بجنگد. تلاش مجموعه ما در همین حد بود و ما ورود کردیم چون آینده را می‌دیدیم و اگر ورود نمی‌کردیم شاید ملوان از بین می‌رفت اما خدا کمک کرد تا شرمنده هواداران نشویم و امیدوارم آنها هم راضی باشند.

در روزهای پایانی به دلیل فاصله کم امتیازی میان تیم‌های انتهای جدول حتماً استرس زیادی داشتید.

من فکر می‌کنم این مسأله برای تمام تیم‌هایی که کاندیدای سقوط بودند وجود داشت. اگرچه جذابیت فوتبال به همین اتفاقاتش است اما همانطور که گفتم ملوان نباید این روزها را تجربه کند. من به این فکر می‌کنم که ملوان در لیگ برتر باشد چون این حداقل حق هواداران این تیم است اما خدا را شکر که شرمنده مردم خوب انزلی نشدیم.

در این مدت هیچ‌وقت پشیمان و دلسرد نشدی؟

شعار من همیشه این بود که کار ما به مو می‌رسد اما پاره نمی‌شود. من هیچ‌وقت دلسرد نشدم و آنهایی که مرا می‌شناسند خوب می‌دانند که تا لحظه آخر برای موفقیت می‌جنگم. البته خیلی‌ها ناامید بودند و باور نمی‌کردند ملوان در لیگ بماند. ملوان باید به روزهای خوب گذشته‌اش برگردد همان روزهایی که روزنامه‌ها تیتر می‌زدند، بهترین تیم شهرستانی. یادمان نرود که ملوان یکی از پرافتخارترین تیم‌ها در تاریخ جام حذفی باشگاه‌های کشور هم هست.

اما برای موفقیت در فصل آینده باید مورد حمایت قرار بگیرید.

ببینید کار که خیلی سخت است و من در این مدت به اندازه 10 سال پیر شده‌ام. قبل از ما، تیم ساعت 5 بعد از ظهر با فجر بازی داشت و ساعت 5 صبح همان روز به شیراز رسیدند. این یکی از مشکلات ملوان بود. بازیکنان در این شرایط برای مسابقه حاضر می‌شدند. البته مسئولان زیادی در این مدت به ما کمک مهمی کردند که بابت همه محبت‌هایشان از آنها تشکر می‌کنم. برای فصل بعد هنوز هیچ صحبتی نشده و باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتاد.

شما به افتخارات ملوان اشاره کردید و اینکه باید به جایگاه اصلی‌اش برگردد اما برای رسیدن به این مهم نباید زمان را از دست بدهید.

صحبت شما کاملاً درست است. تیم‌هایی که به موقع تمرینات‌شان را آغاز می‌کنند و مشکلات‌شان کمتر است شانس موفقیت‌شان هم بیشتر می‌شود اما ملوان ارث پدری ما نیست و هیچ ادعایی هم نداریم. من امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع ملوان باشد. و شاهد درخشش این تیم در سطح اول فوتبال کشور باشیم. سال به سال هم شرایط سخت‌تر می‌شود. من وظیفه خودم می‌دانم که از تلاش مجموعه باشگاه و همه عزیزانی که به عشق ملوان به این تیم کمک کردند تشکر کنم.

البته چند روز پیش با غلام پیروانی صحبت می‌کردم که از شما به خاطر احساس مسئولیت‌تان نسبت به ملوان به نیکی یاد می‌کرد.

آقا غلام به من لطف دارد و خیلی خوشحالم که یکی از بزرگان فوتبال ما و انسانی که به صداقت و سلامت در کار و عشق و علاقه به فوتبال شهره است درباره ما اینطور فکر می‌کند. امیدوارم همیشه سلامت و سایه‌شان بالای سر فوتبال ما باشد.

در همه روزهایی هم که پشت سر گذاشتید خیلی کم مصاحبه کردید و...

مردم انزلی با ملوان زندگی می‌کنند و نگران آینده تیم بودند. ما هم که آمدیم هدف‌مان مشخص بود به همین دلیل در کنار سایر دوستان سخت کار کردیم. در واقع نیامده بودیم که مصاحبه کنیم چون بر این باور هستیم که همیشه زمان برای حرف زدن وجود دارد.

صحبتی مانده.

من از هواداران ملوان که هیچ‌وقت تیم‌شان را تنها نگذاشتند و همینطور از عزیزانی که به این تیم کمک کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم ملوان خیلی زود به لیگ برتر برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز