خبرگزاری کار ایران

تراکتور - ماشین‌سازی؛ دربی شرافتمندانه تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۰۵۱

تیم‌های تبریزی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که 3 امتیاز بازی برای هر دو حیاتی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم تراکتور و ماشین سازی امروز و همزمان با 7 دیدار دیگر در شرایطی متفاوت از همیشه برگزار می‌شود و دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که قرمزها برای کسب سهمیه آسیایی و سبزها برای بقا نیاز مبرم به هر 3 امتیاز این دیدار دارند.

تراکتور و ماشین سازی هر دو تحت مالکیت محمدرضا زنوزی در لیگ برتر حضور دارند و این اتفاق تا کنون اعتراضاتی از سوی سایر تیم‌ها و اهالی فوتبال به همراه داشته و حتی در دیدارهای رو در روی دو تیم هم شائبه‌هایی ایجاد کرده است مبنی بر اینکه تیم دوم تبریز هر فصل به تیم نخست 6 امتیاز اهدا می‌کند ولی ماشین سازی در هفته چهاردهم لیگ نوزدهم توانست 2 بر صفر تراکتور را شکست داده و به این فرضیه‌ها و اتهامات پایان داد.

حالا تراکتور با 47 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد و شانس این را دارد تا با برتری در 2 دیدار آتی و لغزش استقلال به جایگاه دوم جدول صعود کند و از طرفی در صورت لغزش و امتیاز دادن احتمال اینکه فولاد، سپاهان و شهر خودرو از این تیم عبور کنند زیاد است و از همین رو دو دیدار باقی مانده سرخ‌های تبریز خصوصا دیدار امروز مقابل تیم همشهری اهمیت زیادی برای آنها دارد.

از سوی دیگر ماشین سازی هم با 28 امتیاز در جایگاه 13 جدول قرار دارد و 2 امتیاز از پارس جم 15 جدولی بیشتر دارد و شکست مقابل تراکتور در دیدار امروز ممکن است به قیمت سقوط این تیم تمام شود و به نوعی این دیدار حکم مرگ و زندگی برای شاگردان افاضلی دارد.

باید دید دربی تبریز که به خاطر شرایط دو تیم شرافتمندانه‌تر از همیشه و حساستر دنبال می‌شود به چه نتیجه ای ختم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز