خبرگزاری کار ایران

توضیح مدافع ذوب آهن درباره ماجرای کنسل شدن تونل افتخار برای پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۴۷

در شرایطی که قرار بود پیش از دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس، بازیکنان رقیب برای سرخ‌ها تونل افتخار تشکیل دهند، این موضوع منتفی شد.

به گزارش ایلنا، وفا هخامنش مدافع میانی ذوب‌آهن اگرچه از پیروزی مقابل پرسپولیس خوشحال است اما می‌گوید هنوز خیال‌شان بابت ماندن در لیگ برتر راحت نشده و ۲ بازی سخت در پیش دارند.

 

هخامنش در رابطه با پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس می‌گوید:

«خدا را شکر بعد از چند بازی که داوری به ضرر ما بود و تیم به شرایط بحرانی رفته بود، این بازی را با پیروزی مقابل قهرمان مسابقات و یک تیم بزرگ پشت سر گذاشتیم که خیلی بابت این برد خوشحالیم. تقریباً ما به شرایط خوبی در جدول رده‌بندی رسیدیم ولی هنوز مانندمان صد درصد نیست. با اینکه امتیازات خیلی زیادی را از دست داده‌ایم، به دنبال امتیازات کامل هستیم تا جایگاه بهتری به دست بیاوریم.»

 

مدافع ذوب‌آهن در مورد ماجرای تونل زدن برای پرسپولیس هم توضیح می‌دهد:

«باشگاه‌مان هیچ مشکلی برای تونل زدن برای قهرمان نداشت و از اول هم قرار بود این کار را انجام دهیم ولی شرایط طوری رقم خورد که راضی به این کار نبودند. نمی‌دانم این مسأله چرا اینقدر بزرگ شده بود. پرسپولیس قهرمان شده و این یک کار روتین است و برای تیم قهرمان معمولاً انجام می‌شود. ما هم قرار بود این کار را انجام بدهیم ولی باشگاه احساس کرد شاید بعد از بازی مشکلاتی ایجاد شود و ارزش کار ما در صورت پیروزی پایین بیاید. احتمالاً اگر تونل می‌زدیم و بازی را می‌بردیم، حرف و حدیث پیش می‌آمد که پرسپولیس به ما راه داده و به همین خاطر لحظه آخر  تصمیم گرفته شد این کار انجام نشود ولی قبل از بازی رفتیم و به گل‌محمدی، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس که با شایستگی قهرمان شدند، تبریک گفتیم. این قهرمانی حق‌شان بود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز