خبرگزاری کار ایران

اهداف تابستانی آرسنال مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۹۷

آرسنال قصد دارد در تابستان 100 میلیون پوند خرج کند و توماس پارتی، گابریل ماگالیائس و دنی سبایوس را خریداری کند.

اما آنها برای این کار نیاز دارند که دست‌کم سه بازیکن تیم فعلی‌شان را بفروشند و چند بازیکن دیگر را قرض بدهند تا مبالغ مورد نیاز را تأمین کنند. گفته می‌شود لوکاس توریرا، اینسلی میتلند-نایلز، متئو گندوزی و اشکودران موستافی مسیر هنریخ مخیتاریان و محمد الننی را خواهند پیمود و به تیم‌های دیگری خواهند پیوست.

آرسنال به احتمال زیاد ویلیان را به صورت آزاد از چلسی جذب خواهد کرد. حالا میکل آرتتا توجه‌اش را به تقویت خط میانی و خط دفاعی تیمش معطوف کرده است.

پارتی، ستاره غنایی اتلتیکومادرید، ماه‌هاست که گزینه اصلی آرسنال برای خرید است و امیدوار است پس از 9 سال حضور در پایتخت اسپانیا، راهی لیگ برتر شود. مبلغ فسخ قرارداد این هافبک میانی 27ساله معادل 45 میلیون پوند است و اتلتیکو حاضر نیست از این مبلغ کوتاه بیاید.

آرتتا همچنین گابریل، مدافع میانی برزیلی لیل را می‌پسندد. اونای امری، مربی سابق آرسنال هم او را زیر نظر داشت اما در نهایت این باشگاه ویلیام سالیبا را خرید. اورتون و ناپولی هم برای این مدافع 22ساله پیشنهاد داده‌اند اما گفته می‌شود گابریل که 25 میلیون پوند قیمت دارد، ترجیح می‌دهد مانند هم‌تیمی سابقش، نیکولاس په‌په راهی آرسنال شود. او در این تیم کنار داوید لوییز، گابریل مارتینلی و به احتمال زیاد ویلیان بازی خواهد کرد که هموطنانش هستند.

آرسنال همچنین می‌خواهد با رئال مادرید بر سر انتقال دائمی سبایوس به توافق برسد. مدت انتقال قرضی این بازیکن به پایان رسیده است. آرسنال می‌خواهد سبایوس را یک فصل دیگر قرض بگیرد و گزینه خرید دائم او در تابستان سال بعد را داشته باشد اما رئال به دنبال فروش این هافبک اسپانیایی است و 30 میلیون پوند می‌خواهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز