خبرگزاری کار ایران

افاضلی: تعلق احساسی زیادی به پارس جنوبی دارم / امیدوارم ماشین و پارس در لیگ بمانند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۲۰

سرمربی سابق تیم پارس جنوبی جم درباره رویارویی با طلایی پوشان با تیم ماشین سازی تبریز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پارس جنوبی جم گفت: بازی برای من بسیار سخت است زیرا تعلق احساسی زیادی به پارس جنوبی دارم. آن‌ها بازیکنان باغیرتی دارند که در شرایط سخت برای تیمشان می‌جنگند.

او ادامه داد:  بزرگان خوبی مثل محمد نوری، خالقی‌فر، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی دارد. این تیم جوانان خوبی دارد و من شناخت خوبی از آن‌ها دارم. متاسفانه باید مقابل هم بایستیم. مجرب بودن کادر فنی جدید پارس جنوبی کار ما را سخت‌تر می‌کند. این بازی برای ما بسیار مهم است زیرا دو تیم در جدول نزدیک هستند و این بازی ۶ امتیازی است. در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم اما همیشه شرایط بازی متفاوت است. با ذهنیت قوی و برای برد به زمین می‌آییم. امیدواریم در پایان لیگ، دو تیم در لیگ باقی بمانند.

سرمربی ماشین سازی درباره نزدیک بودن تیمش به منطقه سقوط گفت: مشکل گلزنی را بسیاری از تیم‌های ما دارند. بخشی از آن بسته به نفراتی است که در اختیار داریم و بخشی دیگر مربوط به سازماندهی تیم است. من زمان زیادی پیش تیم نبودم. این هفته، اولین هفته‌ای بود که کامل کنار بازیکنان بودم و سعی کردیم شرایط را تغییر دهیم و مشکل گلزنی را برطرف کنیم. 

افاضلی گفت: سعی کردیم در خصوص مسائل روانی هم با بازیکنان صحبت کنیم. برای ایجاد تغییر نیاز به زمان بود و شرایط ما این فرصت را به ما نمی‌داد. سعی کردم از ۱۴ سال حضورم در تیم‌های ملی استفاده کنم و سعی کنم انسجام تیم را حفظ کنم. از مربی‌های قبلی تیم که ماشین‌سازی را به اینجا رسانده‌اند تشکر می‌کنم. خرم‌الحسینی محروم است و دو بازیکن مصدوم داریم که ممکن است در چینش ترکیب ما برای دیدار فردا تغییر ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز