خبرگزاری کار ایران

زیدان: واران باید سرش را بالا بگیرد/ باختیم ولی به تیمم افتخار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۸۷۸

سرمربی رئال با وجود شکست برابر منچسترسیتی از عملکرد بازیکنانش ناراضی نیست.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی مقابل منچسترسیتی و حذف از لیگ قهرمانان گفت: شکست خوردیم و طبعا ناراحتم ولی به این تیم باید افتخار کرد. باید به سیتی هم تبریک بگویم چرا که خیلی خوب بازی کردند. نباید به دنبال توجیه بود. امشب باختیم ولی مهم این است که به تیمم افتخار می کنم. امشب در زمین همه توان مان را گذاشتیم ولی در نهایت به هدف مان نرسیدیم. منچستر سیتی شایسته صعود بود. در 20 دقیقه اول زجر کشیدیم ولی در ادامه خوب کار کردیم. در نیمه دوم تا لحظه ای که سیتی گل دوم را زد، بازی خوبی ارائه دادیم.

وی در مورد اشتباهات واران توضیح داد: در یک ربع و 20 دقیقه ابتدایی عصبی بودیم و به خصوص در دفاع پراسترس کار می کردیم ولی در ادامه بهتر شدیم. به واران چیزی نگفتم. واران باید سرش را بالا بگیرد چون او و دیگر بازیکنان 95 در صد وظایف شان را عالی انجام دادند. این را به بازیکنانم در پایان مسابقه گفتم.

سرمربی رئال با اشاره به نیمکت نشینی وینیسیوس گفت: هر کسی می تواند عقیده خود را داشته باشد. من مربی تیم هستم و در نهایت تصمیم فنی با من است. یکسری بازیکنان وارد زمین می شوند و عده دیگر خارج می شوند. امشب نوبت به بازیکنان دیگری رسید تا به میدان بروند. شاید وینیسیوس هم می توانست بازی کند. هر کسی می تواند در این زمینه اظهارنظر کند.»

زیدان ارزیابی خودش را از فصلی که گذشت هم اینطور بیان کرد: خیلی خوب بود. در لیگ قهرمانان حذف شدیم ولی در مجموع فصل خوبی بود چون قهرمان لالیگا شدیم. باید برای کارهایی که انجام دادیم خوشحال باشیم.

او در مورد آینده خودش با رئال هم توضیح داد: من مربی رئال هستم و باید دید در فصل آینده چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. واضح است که در رئال می مانم مگر اتفاقی رخ دهد و باشگاه نخواهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز