خبرگزاری کار ایران

جلب اعتماد منتقدان با کلین شیت؛

گزارش: 4 نکته از طلسم شکنی مجیدی با استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۴۴۵

استقلال تهران باتوجه به پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان پس از تساوی بدون گل برابر تراکتور تبریز اکنون به همراه فرهاد مجیدی اکنون دو امتیاز با رتبه دوم جدول رده بندی فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازی هفته گذشته استقلال مقابل تراکتور هرچند با بدشانسی آبی‌ها و البته درخشش رشید مظاهری برای استقلالی‌ها برد و کسب 3 امتیاز را به دنبال نداشت اما چند اتفاق خوب برای آبی پوشان افتاد که باعث می‌شود به لحاظ کیفی آنها را برنده و پیروز این جدال سخت و حساس قلمداد کنیم. روند رو به رشد استقلال به همراه فرهاد مجیدی در بازی شب گذشته مقابل صنعت نفت آبادان هم تکرار شد تا این بار آبی پوشان به جای تساوی به کسب سه امتیاز قانع شوند و بازی خارج از خانه را با دستان پُر ترک کنند.

گزارش: 4 نکته از طلسم شکنی مجیدی با استقلال

جلب اعتماد منتقدان

بازی استقلال برابر تراکتور بازی حساسی بود. مجیدی به همراه کادرفنی‌اش با کسب یک امتیاز در آن مسابقه توانست تا حدودی انتقادات را کاهش بدهد.

با توجه به غیبت چند مهره تاثیر گذار مثل وریا غفوری، ارسلان مطهری، هرویه میلیچ و سیاوش یزدانی به دلایل مختلف و تعطیل بودن چند روزه تمرینات و برگزاری یکی دوجلسه تمرین نصفه و نیمه قبل از این بازی و البته ناآمادگی ستاره هایی چون شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی که از یک غیبت طولانی برگشته بودند فرهاد مقابل تیم پرمهره تراکتور در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی کار سختی داشت. بنابراین برنده اصلی این دیدار فرهاد مجیدی بود که علاوه بر خارج شدن از زیر سایه استراماچونی با وجود تساوی در خانه نه تنها از او انتقاد چندانی نشد که نظر برخی از منتقدان را هم جلب کرد.

این سرمربی جوان در بازی مقابل صنعت نفت آبادان هم با توجه به اینکه به تازگی چند بازیکن این تیم از ابتلا به کرونا نجات یافته بودند ترکیب دلخواهش را در اختیار نداشت اما با توجه به درخشش امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته توانست به پیروزی دو گله دست پیدا کند.

گزارش: 4 نکته از طلسم شکنی مجیدی با استقلال

دومین کلین شیت متوالی

نکته مثبت و امیدوار کننده دیگر این بازی اولین کلین شیت استقلال با فرهاد مجیدی در لیگ برتر امسال بود. آبی پوشان در بازی‌های قبلی حتی یکبار هم موفق به بسته نگه داشتن قفل دروازه خودشان نشده بودند و این موضوع به شدت اعتماد به نفس دروازبان و مدافعان را پایین آورده بود. این کلین شیت در بازی‌های بعدی دست کم به لحاظ روحی خیلی به استقلالی‌ها به ویژه حسین حسینی که رکوردار کلین شیت لیگ برتر است کمک بزرگی خواهد کرد. 

گزارش: 4 نکته از طلسم شکنی مجیدی با استقلال

تحلیل رفتن ممنوع!

دیگر نکته مثبت بازی برابر تراکتور و صنعت نفت آبادان توان بدنی بالایی بود که استقلالی‌ها از خودشان نشان دادند. برخلاف 2 بازی قبلی که از دقایق 60 و 70 تیم استقلال کاملا تحلیل می‌رفت و جنگ‌های فیزیکی را حتی به تیمی مثل سایپا واگذار می‌کرد، این بار تا دقیقه 95 برای رسیدن به گل دویدندند و جنگیدند و تلاش کردند. اگر این شرایط در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد می‌تواند باعث شود تا استقلالی‌ها به رده‌های بالای جدول نزدیک‌تر شوند.

مجیدی اکنون می‌تواند به حمایت از مربی بدنساز خود ادامه بدهد چرا که آنها در گرمای بالای شهر آبادان هم توانستند نمایش خوبی داشته باشند. این بازی استقلالی‌ها را امیدوار کرده اما تازه کار فرهاد شروع شده چرا که چند بازی سخت متوالی در پیش دارد که نتیجه آنها تکلیف سهمیه گرفتن یبا نگرفتن آبی‌ها در لیگ را مشخص می‌کند.

گزارش: 4 نکته از طلسم شکنی مجیدی با استقلال

برد خارج از خانه

استقلال مقابل صنعت نفت آبادان بالاخره موفق شد با هدایت مجیدی پیروزی خارج از خانه را تجربه کند. مجیدی پیش از این یک بار در لیگ هجدهم به آبادان رفته بود و شاهد شکست تیمش بود. او پس از بازگشت به نیمکت استقلال در دو بازی خارج از خانه مقابل گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان به میدان رفته بود که در کسب پیروزی ناکام بود. بالاخره این سرمربی در چهارمین مسابقه خارج از خانه این طلسم را شکست تا روحیه بازیکنانش در بازی‌هایی که میهمان هستند هم افزایش داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز