خبرگزاری کار ایران

فکری: سازمان لیگ جدیت بیشتری داشته باشد و به باشگاه‌ها کمک کند / شانس نداشتیم صنعت نفت را شکست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۱۵

سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار نساجی برابر صنعت نفت گفت: جا دارد به تیم نفت آبادان خسته نباشید بگویم و به هر حال از این بازی یک امتیاز کسب کردند. به بازیکنان خودم هم خسته نباشید می‌گویم که جنگیدند و تلاش کردند. بازی سختی بود و هوای گرم و شرجی اینجا وجود دارد. بازیکنانمان بازی خوبی در نیمه اول و دوم ارائه دادند. می‌توانستیم برنده باشیم و کمی بخت و شانس با ما یار نبود که بتوانیم پیروز شویم.

او ادامه داد: اما در مجموع بازی بسیار خوبی بود و ما و حریف موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم اما موقعیت‌های ما خیلی بیشتر بود. امیدوارم بازیکنانمان قدر فرصت‌هایشان را بدانند چرا که در زمین حریف هم می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم در بازی‌های بعدی این اتفاق رخ دهد.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره وضعیت کرونا و برگزاری بازی‌های لیگ برتر گفت: در مجموع چه زمانی که لیگ تعطیل بود و چه زمانی که لیگ شروع شد این ویروس وجود داشته و دارد. احتمالا در آینده هم وجود خواهد داشت و باید مجموعه باشگاه‌ها و ورزشکاران بهداشت را رعایت کنند و حواسشان باشد تا الگویی برای مردم باشند تا این ویروس هرچه زودتر برود اما به هر حال بازی‌ها باید برگزار شوند تا تکلیف لیگ مشخص شود.

او درباره حاشیه‌ای که اواخر بازی به وجود آمد، گفت: ضد حمله‌ای داشتیم که روی بازیکن ما خطا شد و باید کارت داده می‌شد. مشکل خاصی نبود و آقای حیدری هم پس از بازی قانون را به ما گفتند و امیدوارم من اشتباه کرده باشم. از تیم داوری تشکر می‌کنم چرا که خوب بودند و طبیعی است که در حین بازی اعتراضی صورت گیرد ولی مشکل خاصی نبود.

فکری درباره صحبت‌های سراج درباره برنامه ریزی عادلانه مسابقات اضافه کرد: با توجه به شرایط کلی که در فوتبال دنیا وجود دارد، نمی‌شود یکسری پیش‌بینی‌ها را داشت و سازمان لیگ باید کمک بیشتری کند تا بازی‌ها بدون دغدغه برگزار شود و به سلامتی تمام شود. نیازمند این است که همه همکاری بهتری داشته باشند تا این وقفه‌ها را نداشته باشیم. ما هم دوست داریم که باشگاه‌ها این مشکلات را نداشته باشند ولی اتفاقاتی که می‌افتند شاید قابل پیش بینی نباشند. امیدواریم سازمان لیگ جدیت بیشتری داشته باشد و باشگاه‌ها هم کمک کنند.

او درباره بازی بعد این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و امیدوار هستیم بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز کامل را از آن بازی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز