خبرگزاری کار ایران

مهندسی استقلال برای فرار از برگزاری مسابقات لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۶۴۹

باشگاه استقلال برخلاف پروتکل‌های بهداشتی و قوانین سازمان لیگ تصمیم به انجام تست کرونا گرفته و گفته می‌شود با اضافه کردن افرادی که هویت آنها هنوز مشخص نشده درصدد لغو مسابقات خود در لیگ برتر بوده است .

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه تست کرونایی ۸ عضو باشگاه استقلال مثبت اعلام شده است و با وجود اینکه کادر فنی این تیم و بازیکنان در فرودگاه مهرآباد حاضر شده بودند تا برای دیدار با پارس جنوبی راهی جم شوند به یک باره بازیکنان استقلال به همراه کادر فنی فرودگاه را ترک کردند و راهی جم نشدند. بعد از این اتفاق اعلام شد که ۵ بازیکن دیگر به لیست کرونایی استقلالی ها افزوده شد تا وریاغفوری، داریوش شجاعیان، مسعود ریگی، محسن کریمی، مهدی قائدی، میلیچ، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، و ۳ بازیکن امید این تیم به همراه یکی از اعضای کادر فنی به عنوان کرونایی‌های استقلال معرفی شوند.

اما سؤال‌های که به وجود می‌آید در این خصوص بسیار است که ابتدا امر باید از سازمان لیگ پرسیده شود؛ آیا هنگام تست گیری از بازیکنان استقلال افسران ناظر کنترل بر سلامت فدارسیون پزشکی ورزشی در هنگام تست گیری حضور داشتند؟ آیا این افسران هویت افرادی که تست کرونا داده‌اند را چک نموده‌اند؟ گفته می‌شود ۶۰ نفر به جای ۴۱ نفر که برخی از آنها از تیم امید و جوانان استقلال بودند در تست گیری حضور داشتند و آیا این نام بازیکنان در لیست استقلال برای شرکت در لیگ نوزدهم حضور داشته و نام این افراد در لیستی که  باشگاه استقلال به سازمان لیگ معرفی کرده حضور دارد؟

همچنین در روند تست گیری طبق پروتکل‌های اعلام شده باشگاه ابتدا باید به سازمان لیگ طی نامه‌ای اعلام نماید که قصد دارد تا از بازیکنان تست بگیرد، سپس فدارسیون پزشکی ورزشی با همکاری سازمان لیگ افسران نظارت بر سلامت را برای انجام تست کرونا و نظارت بر آن به محلی که باشگاه برای تست گیری در نظر گرفته می‌فرستد اگر . بعد از انجام تست‌گیری نامه باید به سازمان لیگ ارسال شود و اسامی افرادی که تست کرونایی آنها مثبت اعلام شده باید در این نامه نوشته و به سازمان لیگ معرفی شود و در ادامه سازمان لیگ موظف است تا آن را با لیست باشگاه مربوطه که برای حضور در لیگ معرفی کرده تطبیق دهد و در این صورت طبق پروتکل‌های بهداشتی اگر ۲۵ درصد از بازیکنان یک تیم به کرونا مبتلا شده باشند این تیم از مسابقات لیگ برتر کنار گذاشته می‌شود و راهی قرنطینه می‌گردد و این در حالی است که باشگاه استقلال در روند تست گیری خود هیچ یک از این موارد را رعایت نکرده و به شکلی حتی قوانین را نیز نقض نموده است.

در ادامه شب خبری منتشر شد که بیمارستان مسیح دانشوری مثبت بودن تست کرونایی ۱۲ استقلالی را تایید کرده و این در حالی است که ابتدا باید هویت این افراد تایید شود که آیا آنها در لیست باشگاه استقلال در لیگ نوزدهم در سازمان لیگ حضور دارند؟

و هنوز هیچ کس مقام و مدیری از باشگاه استقلال تاکنون نامه‌ای به صورت رسمی به سازمان لیگ و شخص سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر نزده و نام ۱۲ عضوی که از این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است را اعلام نکرده است.

و اگر چنانچه این باشگاه ادعایی دارد نامه ای کسانی که از آنها تست گرفته شده و تست آنها مثبت اعلام شده است را به سازمان مربوطه ارسال نماید تا ابتدا سازمان لیگ نام اسامی کرونایی را با اسامی لیست این باشگاه مقایسه نماید تا در خصوص این باشگاه تصمیم گیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز