خبرگزاری کار ایران

مهلت بویان امروز تمام می‌شود؛ شفر پس فردا!

استقلال در یکقدمی محرومیت سنگین نقل و انتقالاتی

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۰۹۲

استقلال تهران تا پایان امروز مهلت دارد تا مطالبات بازیکن سابق این تیم را بپردازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، طبق آخرین نامه رسمی وکیل بویان نایدنوف، بازیکن سابق تیم استقلال این باشگاه تهرانی تا پایان امروز (13 ژوئن) فرصت دارد تا باقی مانده قرارداد بازیکن سابق این باشگاه را بپردازد.

در صورتیکه استقلال نتواند تا پایان امروز رقم 330 هزار دلار را به شماره حساب اعلام شده واریز کند، وکیل نایدنوف با ارسال نامه‌ای به فیفا تخلف استقلال را گزارش می‌دهد و طبق قوانین آبی پوشان برای سه دوره از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات محروم می‌شوند.

محرومیت آبی پوشان قابل پیش بینی بود و در هفته گذشته هم احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه به آن اشاره کرده بود:"این موارد تبعات زیادی برای باشگاه دارد. این تبعات می‌تواند شامل کسر امتیاز، محرومیت از نقل و انتقالات و جرایم سنگین دلاری و ارزی و خدایی نکرده حتی سقوط به دسته‌های پایین‌تر باشد."

به غیر از پرونده شکایت بویان، یکی از اعضای سابق این باشگاه که در حال حاضر با شکایت رسمی به فیفا خواستار پرداخت باقی مانده قراردادش شده، وینفر شفر است. استقلال تا روز 15 ژوئن فرصت دارد تا مطالبات سرمربی آلمانی که در اواخر فصل گذشته در زمان مدیرعاملی امیرحسین فتحی از این تیم کنار گذاشته شده را بپردازد.

به غیر از طلب بویان، استقلال باید 550 هزار دلار هم به شفر بپردازد که پس از ترک ایران راهی امارات شده بود و هدایت تیم بنی یاس را در دست داشت. سعادتمند برای تامین بودجه مورد نیاز باشگاه گفته بود:"ما ظرف چند روز قریب به یک میلیون دلار اعتبار نیاز داریم در صورتی که در تلاش بودیم که بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم که با روحیه بالاتری در مسابقات شرکت کنند."

با این اوصاف اگر استقلال نتواند امروز طلب بازیکن مقدونیه‌ای را بپردازد آن زمان از فعالیت در نقل و انتقالات محروم خواهد شد اما با قوانین جدید هر زمان که باشگاه تهرانی بتواند به تعهداتش عمل کند، محرومیت لغو می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز