خبرگزاری کار ایران

گلایه‌های دردناک مگنو باتیستا از وضعیتش در پارس جم

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۹۶۶

هافبک برزیلی پارس جم بعد از گذشت 3 ماه از مصدومیت خود هنوز موفق نشده عمل جراحی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حدود 3 ماه از مصدومیت مگنو باتیستا از ناحیه رباط صلیبی و بیش از 2 ماه از حضورش روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر و گلایه از عدم رسیدگی باشگاه به وضعیت او و پرداخت هزینه‌های جراحی‌اش می‌گذرد و همچنان این بازیکن بدون پیگیری خاصی از سوی مسئولان باشگاه به حال خودش رها شده است.

باتیستا در آستانه شروع دوباره لیگ برتر در گفتگو با ایلنا در خصوص وضعیتش اظهار داشت: حدود 3 ماه از مصدومیتم می‌گذرد و همان زمان به دکتر مراجعه کردم و به من گفت هرچه زودتر باید عمل جراحی انجام دهم. از آن زمان من به دنبال باشگاه هستم تا وضعیت من را پیگیری کند و بتوانم درمانم را انجام دهم ولی هنوز هیچکس پیگیر وضعیت من نیست.

وی افزود: من به باشگاه مراجعه می‌کنم و به محل تمرین می‌آیم ولی هیچکسی را نمی‌بینم. در این مدت فقط هومن افاضلی و ایوب چراغی با من در تماس هستند و پیگیر احوالم هستند ولی این دو نفر چه کاری از دستشان بر می‌آید که برایم انجام دهند؟ مدیر باشگاه باید پیگیر باشد که متاسفانه نیست. من نمی‌توانم آقای مرادی را پیدا کنم و در باشگاه کسی پاسخگو نیست.

هافبک برزیلی پارس جم در پایان گفت: واقعاً نمی‌دانم چکار کنم. هر روز می‌گویند قرار است مدیریت باشگاه تغییر کند و مدیر جدید روی کار بیاید ولی هیچ خبری نیست و الان 3 ماه گذشته که وضعیتم به این شکل باقی مانده و هیچ تغییری نداشته است. امیدوارم فکری به حال وضعیت من شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز