خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست رییس سازمان لیگ کشتی با مسئولان سیاسی و ورزشی استان یزد

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۴۹۳

مسئولان سیاسی و ورزشی استان یزد در جلسه با رییس سازمان لیگ کشتی برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی در سال 99 اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده در نشستی با حضور دکتر احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش وجوانان استان یزد، دکتر سیداحمد هاشمی معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان یزد و مجتبی صدقی رییس هیات کشتی استان یزد شرکت کرد.

در ابتدای این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: می‌توانیم با توجه به نزدیکی شهر بهاباد به اردکان، با نام این شهر در لیگ برتر کشتی حضور پیدا کنیم.

در ادامه این نشست رییس سازمان لیگ کشتی گفت: با توجه به تجربه موفق یزد در برگزاری فینال لیگ کشتی فرنگی سال 98 و با موافقت هیات رییسه سازمان لیگ، وعده دادیم که یک تیم از این استان را بتوانیم در لیگ برتر سال 99 داشته باشیم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز از حضور یک نماینده از این استان در لیگ برتر کشتی فرنگی استقبال کرد و گفت: ما اعتقاد داریم هزینه کردن در ورزش معنا ندارد و به نوعی هزینه در این بخش سرمایه گذاری است. علاقه مندی شخص بنده به کشتی زیاد است و هر کاری لازم باشد، برای حضور در لیگ برتر کشتی انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز