خبرگزاری کار ایران

واکنش کلوپ به قهرمانی با لیورپول بدون حضور هواداران

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۳۱۶

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول دو هموطنش تیمو ورنر در تیم لایپزیگ و کای هاورتس در تیم بایرلورکوزن را بازیکنانی بزرگ توصیف کرد؛ دو بازیکن که از لیورپول به‌عنوان مشتری آنها یاد می‌شد اما به نظر می‌رسد در رقابت با دیگر مشتریان آنها بازنده شده است.

به گزارش ایلنا، تا مدتی پیش گفته می‌شد لیورپول مشتری اصلی ورنر است اما حال به نظر می‌رسد چلسی در کورس جذب او پیشتار است و حتی خبر رسیده او با تیم آبی‌پوش لندن توافق کرده و قرار شده این باشگاه کل ملبغ غرامت فسخ قراردادش را به لایپزیگ بپردازد؛ کاری که لیورپول تمایلی به انجامش ندارد.

در همین حال هاورتز هم دیگر ستاره رو به رشد این فصل بوندس‌لیگا بوده است و هم توجه سرمربی آلمانی لیورپول را جلب کرده، اما رسانه‌های آلمانی مدعی شده‌اند که بایرن‌مونیخ مقصد بعدی این بازیکن است. 

کلوپ درباره این دو بازیکن به شبکه اسکای آلمان گفت: «در این کره خاکی کلی بازیکن خوب وجود دارد. تیمو ورنر و کای هاورتس هر دو بازیکنان بزرگی هستند. شایعات زیادی در فوتبال انگلیس درباره بازیکنانی که منچستریونایتد و چلسی می‌خواهند بخرند وجود دارد. درباره لیورپول اما نسبتاً این شایعات کمتر است، البته بهتر است بگویم که فعلاً. برای اینکه دست به خرید بازیکن بزنیم باید ببینیم وضعیت مالی و درآمد باشگاه چه می‌شود بخصوص با توجه به وضعیت به‌وجود آمده که معلوم نیست فصل آینده هم بتوانیم در حضور تماشاگران بازی کنیم. فعلاً خیلی از باشگاه‌ها دارند بدون تماشاگر ضرر می‌کنند و ما هم باید پول خریداران بلیت فصل را به آنها پس بدهیم و شاید فصل آینده هم نتوانیم بلیت بفروشیم. حداقل فکر می‌کنم که این وضعیت تا 10، 15 هفته اول فصل آینده ادامه داشته باشد. سکوهای VIP خالی خواهند بود و بلیتی فروخته نمی‌شود. این موضوع روی درآمدهایی که از سایر اسپانسرهای‌‌مان داریم هم تأثیر خواهد گذاشت و همه‌چیز متفاوت به نظر خواهد رسید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز