خبرگزاری کار ایران

روایت تلخ کاپیتان سابق برزیل و رم ایتالیا از درگذشت پسرش

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۱۰۸

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل در نامه‌ای درباره کرونا و درگذشت پسرش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کافو، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برزیل می‌گوید در بدترین حالت ممکن هم روزهای شیوع کرونا را تصور نمی‌کرده است.

کافو نوشت:"من پنجاهمین سال زندگی خود را تمام کردم اما روز تولدم امسال با توجه به بیماری همه گیر که مانع ما و افراد نزدیک به ما شده است، متفاوت شد. یک سال پیش و در بدترین رؤیاهای من، هرگز نمی‌توانستم این کابوس را تصور کنم. زمان آن رسیده است که احساس از دست دادن و اندوه خود را نشان دهم که اکنون میلیون‌ها نفر از ما در سراسر جهان آن را احساس می‌کنند. روزهای خاصی در  در زندگی ما هستند که هرگز فراموششان نمی‌کنیم. روز ازدواج، تولد فرزندان و اگر خوش شانس بوده باشیم تجربه فتح جام جهانی با پیراهن تیم ملی. گذر روزها نمی‌توانند آن لحظات شگفت انگیز را از حافظه پاک کنند. روزهای سنگین و فراموش نشدنی وجود دارد. روزهای غیر قابل توضیح، لحظات اسرارآمیز و غم انگیز که مورد توجه قرار نگرفته‌اند، که نمی‌توانیم از آن منحرف شویم یا از آن جلوگیری کنیم."

در تاریخ 4 سپتامبر 2019، پسر بزرگ کافو، دانیلو فلیسیانو دو موریس به دلیل حمله قلبی در سن 30 سالگی درگذشت. کافو همینطور در این باره نوشت:"در دنیای ما مواردی وجود دارد که هیچ توضیحی ندارند و دلیل روشن و منطقی ندارند. پسرم در آغوش من درگذشت! من سعی کردم او را نجات دهم. اما روح او سرریز شد، این یک احساس وحشتناک است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز