خبرگزاری کار ایران

تراکتور - نساجی؛ نبرد هوایی میان تحریم کننده‌های لیگ

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۳۸۶

دو باشگاهی که اعلام کردند حاضر به شرکت در ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم نیستند باید در گام نخست با یکدیگر دیدار کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیگر مدت زیادی تا شروع رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده و اگرچه هنوز برنامه قطعی این رقابت‌ها مشخص نیست ولی به احتمال زیاد شاهد برگزاری بازی‌ها از روزهای ابتدایی تابستان خواهیم بود.

یکی از دیدارهای خاص هفته بیست و یکم یا به عبارت بهتر اولین هفته پسا کرونای لیگ برتر نبرد میان تراکتور و نساجی در تبریز است که از چند جهت بازی خاصی محسوب می‌شود.

اولین نکته مهم این بازی تقابل دو تیمی است که به وزارت ورزش نامه زده و اعلام کردند اگر ادامه رقابت‌ها در این مقطع برگزار شود حاضر به شرکت در آن نیستند. تراکتور و نساجی دو تیم از چهار تیم امضا کننده این نامه بودند و حالا باید دید بر سر موضع خود باقی می‌مانند یا در نهایت به حضور در رقابت‌ها رضایت خواهند داد.

نکته بعدی هم تقابل دو تیمی است که تحت مالکیت و اسپانسری دو شرکت هواپیمایی قرار دارند. تراکتور که تحت تملک محمدرضا زنوزی است از سوی هواپیمایی آتا حمایت می‌شود و نساجی هم به هواپیمایی وارش واگذار شده و نبرد دو شرکت رقیب هواپیمایی را شاهد خواهیم بود.

به هر جهت این دیدار از جهات مختلفی حائز اهمیت است و می‌تواند از دیدارهای جذاب هفته بیست و یکم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز