خبرگزاری کار ایران

خسروی وفا: منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستیم / نظارت روی تمرینات پارالمپیکی‌ها صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۹۴

رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی با نظارت کافی در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، محمود خسروی وفا درخصوص برنامه و اردوهای تمرینی تیم‌های المپیکی و پارالمپیکی با توجه به تعویق یکساله المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: به صورت مجازی مربیان در حال انجام کار هستند و همینطور تمریناتی که پارالمپیکی‌ها داشته‌اند روی سایت است و به عنوان یک نمونه به سراسر جهان نشان داده‌اند که مردم ایران شرایط خوبی داشتند و به صورت خانگی تمرینات را انجام دادند که نظارت هم روی آنها صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: اما مشخصا این تمرینات کافی نیست، آنچه مسلم است این بود که تعویق المپیک یک اتفاق خوب بود برای ما چرا که نقطه عطفی برای ما شد و فرصت‌ها را از دست داده بودیم که در حال حاضر می‌توانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و به نقطه مطلوبی برسیم.

خسروی وفا افزود: در رشته‌های تیمی، سرمربیان ما حتی بدنسازی را هم به صورت مجازی دنبال می‌کنند چون برای این رشته‌ها به صورت انفرادی که نمی‌توانند کاری انجام بدهند. آنچه مسلم است این بوده که افت زیادی نداشته باشند و ما منتظر هستیم که با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا کارمان را آغاز کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز