خبرگزاری کار ایران

حقیقی: افتخار می کنم در پویش شبهای همدلی حضور دارم

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۸۲

قهرمان کاتای کشورمان گفت: من و سجاد گنج زده افتخار می کنیم به عنوان نمایندگان کاراته ایران در پویش شبهای همدلی حضور داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، فرید حقیقی در خصوص شرکت در پویش امور خیریه شبهای همدلی، اظهار داشت: پس از دعوت از سوی سجاد گنج زاده در پویش شبهای همدلی شرکت کردم. در این پویش 15 تن از نخبگان ورزش اسلامشهر دور یکدیگر جمع شده اند تا هر شب 2000 غذا میان نیازمندان توزیع کنند. کار اجرایی این پویش در مسجد امام موسی ابن جعفر (ع) به سرپرستی هیات یا مهدی (عج) انجام می شود.

وی افزود: این مجموعه کاملا ورزشی است. اگر خدا کمک کند و بتوانیم در تمام ماه مبارک رمضان 2000 غذای نیازمندان را تامین کنیم، در آینده برنامه های دیگری نیز خواهیم داشت. تا امروز که با شما صحبت می کند هزینه های 20 شب تامین شده و ان شا الله با کمک خیرین برای 10 شب آخر نیز تامین هزینه خواهد شد. 

حقیقی خاطرنشان کرد: من و سجاد گنج زده افتخار می کنیم به عنوان نمایندگان کاراته ایران در این پویش حضور داریم. البته در این چند شب مهمانان ویژه ای داشتیم که به این پویش پیوستند. ان شا الله شرایطی فراهم آید تا پس از ماه مبارک رمضان نیز ورزشکاران بتوانند در این گونه امور خیریه پیش قدم شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز