خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ مسابقات لیگ را در شهرهای سفید برگزار می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۳۰۶

در جلسه ستاد مبارزه با کرونا مقرر گردید با موافقت سازمان لیگ ایم مسابقات در شهرهای سفید به صورت متمرکز برگزار می‌شود

به گزارش ایلنا، پورسعید عضو ستاد مبارزه با کرونا در گفتگوی خود در خصوص برگزاری جلسه امروز این ستاد درباره از سرگیر مسابقات لیگ برتر در برنامه ورزش تعطیل نیست گفت:

"در جلسه امروز تصمیمی در این مورد گرفته نشد. فقط بحث بررسی پروتکل‌های بهداشتی بود. خبری که منتشر شده منبع مشخصی ندارد و بیشتر حدس و گمان است. بین بازگشایی و باز کردن تفاوت زیاد است. در بازگشایی باید پروتکل‌های بهداشتی ارایه شود و طرفین توافق کنند و ببینیم باشگاه‌ها توانایی اجرای پروتکل را دارند یا خیر. در حال حاضر تصمیمی گرفته نشده که بگوییم مسابقات این فصل تعطیل و ورزشکاران برای فصل بعد آماده شوند."

پور سعید در تکمیل سخنان خود گفت:

"در جلسه امروز ستاد مبارزه با کرونا بیشتر در مورد سیر بیماری کرونا صحبت شد و در برخی مناطق کشور سیر بیماری نزولی است. باید ببینیم سازمان لیگ تمایل به اجرای مسابقات به صورت متمرکز  دارد یا نه؟ اگر سازمان لیگ بخواهد می‌تواند مسابقات را به صورت متمرکز در مناطق سفید برگزار کند."

عضو ستاد مبارزه با کرونا در انتهای سخنانش افزود:
"در بوندسلیگا و سری آ ایتالیا هم پروتکل‌ها نوشته شده و غربالگری انجام شده و باید این کار در فوتبال ما هم صورت بگیرد. اینکه چه تعداد بیمار شده اند و چه تعداد مبتلا هستند. لیگ برتر قطعا به صورت قبل و با حضور تماشاگران قابل برگزاری نیست. قطعا لیگ باید بدون حضور تماشاگران برگزار شود و به صورت متمرکز هم قابل برگزاری در مناطق سفید است. باید دید سازمان لیگ تمایل به  برگزاری مسابقات به این شکل را دارد یا نه."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز