خبرگزاری کار ایران

سردار آزمون جانشین مرتنز در ناپولی

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۷۲۷

با توجه به عدم تمایل مرتنز برای تمدید قرارداد، ناپولی به دنبال جذب آرمون است.

به گزارش ایلنا، کریستین جیونتولی مدیر ورزشی ناپولی بارها از علاقه خود و باشگاه ناپولی به جذب سردار آزمون خبر داده است و همچنان پیگیر آن است تا آزمون را به سن پائولو بیاورد.

به گفته گاتزتا دلو اسپورت، مرتنز به هیچ وجه دوست ندارد قرارداد خود را با ناپولی تمدید کند بدین ترتیب جیونتولی قصد دارد تا سردار آزمون را به ناپولی بیاورد. گاتزتا العاک کرد با وجد اینکه ناپولی علاقه داد تا سردار را جذب کند اما تا کنون هیچ مذاکره‌ای در این خصوص صورت نگرفته است زیرا ناپولی امیدوار است تا مرتنز در ناپولی بماند. اما سران ناپولی به طور رسمی مذاکرات نخست خود را برای جذب مسی ایرانی آغاز کرده است و بالاخره وارد مذاکره با سران زنیت شده‌اند تا مهاجم 25 ساله تیم ملی ایران را جذب کنند.

سران ناپولی ارزش سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت را 15 میلیون یورو می‌داند و قصد دارد به زودی پیشنهاد خود به علاوه پاداش را به زنیت ارائه دهد. اما بزرگترین مشکل ناپولی در راه جذب سردار پر شدن سهیمه بازیکنان خارجی این تیم است. لئوناردینیو مهاجم برزیلی این تیم که از سال 2017 در این تیم حضور دارد نخستین خروجی این تیم است و دومین خروجی این تیم لوزانو وینگر مکزیکی این تیم است که در تابستان با مبلغ 42 میلیون یورو به درخواست کارلتو به عنوان گران ترین خرید ناپولی به این تم پیوست اما گتوزو به او اعتقادی ندارد و بدین ترتیب راه برای حضور سردار در ناپولی هموار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز