خبرگزاری کار ایران

حمایت کمیته ملی المپیک از برنامه‌های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۵۷۴

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گزارشی از فعالیت های چهار ماه فدراسیون و طرح ایجاد مرکز توسعه، تحقیق و آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون با حضور در شصت و یکمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گزارشی از فعالیت های چهار ماه خود ارائه کرد. آموزش، بهسازی نیروی انسانی و تخصصی، تعامل با کارشناسان، قهرمانان و پیشکسوتان، تعیین سهم مدیریتی زنان در کمیته های تخصصی، بازسازی و اصلاح پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی، تقویت حوزه رسانه و فرهنگی و ارتباطات فدراسیون، همکاری با شهرداری تهران و پلیس راهور برای حوزه های فرهنگی و شهری، مشارکت در آموزش و تربیت مدیران فنی و تخصصی نهادهای متقاضی و تامین پیست های اختصاصی در دهکده های المپیک ده استان برای هیات‌ها از جمله سرفصل های گزارش سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بود.

در این نشست صالحی امیری با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در فدراسیون  موتورسواری و اتومبیلرانی طی این مدت گفت: ناظمی بسیار پرانگیزه و از چهره های رسانه ای و فرهنگی و از مدیران پرتلاش ورزش کشور است و با خصایص خوبی مانند تعامل و بهره گرفتن از خرد جمعی، آینده خوبی را پیش روی این رشته قرار می دهد.

صالحی امیری با استقبال از طرح ها و برنامه های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: کمیته ملی المپیک از برنامه های آموزشی و توسعه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حمایت خواهد کرد.

در این نشست مهدی شریعتی سرپرست کمیته توسعه، تحقیق، آموزش فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری طرح ایجاد مرکز تحقیق و توسعه و آموزش فدراسیون را ارائه کرد و حاضران در خصوص این طرح سوالاتی مطرح کردند و شریعتی به آنها پاسخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز