خبرگزاری کار ایران

تعطیلات خوش یمن برای طلایی‌پوشان؛

سپاهان با تیم کامل در ادامه لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۸۱۱

سپاهان در صورت شروع مجدد رقابت‌های لیگ بدون مصدوم به مصاف حریفان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان شاید در بین 16 تیم لیگ برتر بیشترین زیان را در طول فصل از مصدومیت بازیکنانش خورده باشد و تعداد زیادی از مهره‌های کلیدی این تیم به صورت مقطعی یا برای مدت زمان طولانی در اختیار قلعه‌نویی نبودند تا بعضاً مجبور به استفاده از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی شود و امتیازات مهمی هم در این میان از دست این تیم رفت.

بازیکنانی مثل محسن مسلمان، محمد ایرانپوریان، عزت‌اله پورقاز، گئورگی گولسیانی، شایان مصلح، ولادیمیر کومان،‌ سجاد شهباززاده، علی قربانی،‌ علیرضا نقی‌زاده ،کی‌روش استنلی و محمد کریمی نفراتی بودند که در طول فصل یک یا چند مرتبه درگیر مصدومیت شده و دیدارهایی را از دست دادند و در این میان گولسیانی، پورقاز و نقی‌زاده طبع اعلام قبلی و بر اساس تقویم عادی مسابقات فصل را از دست داده بودند ولی تعطیلی طولانی مدت بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا باعث شد شرایط دیگری برایشان رقم بخورد.

سپاهان در حالی پا به تعطیلات گذاشت که به جز نقی‌زاده، گولسیانی و پورقاز که اعلام شده بود تا پایان فصل همراه تیم نیستند، ایرانپوریان و کی‌روش استنلی را هم در آن مقطع به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

از آخرین وضعیت پورقاز و گولسیانی خبر می‌رسد این دو بازیکن مراحل پایانی درمان خودشان را سپری می‌کنند و کادر پزشکی باشگاه زمان یک ماهه برای رسیدن آنها به شرایط بازی را تخمین زده‌اند، اتفاقی که با توجه به فرصت احتمالی سازمان لیگ در صورت ادامه دادن رقابت‌ها به تیم‌ها برای آماده‌سازی، حضورشان را از ابتدای مسابقات محتمل کرده است. پورقاز مشکل رباط صلیبی داشت و گولسیانی غضروف داخلی پایش آسیب دیده بود ولی از لحاظ زمان بازگشت به میادین وضعیت مشابهی دارند.

علیرضا نقی‌زاده، هافبک میانی تکنیکی سپاهان که زیاد نتوانست برای این تیم به میدان برود هم مشکلی مشابه پورقاز داشت ولی حدود یک ماه زودتر از او درگیر چنین ماجرایی شده و در حال حاضر کارهای انفرادی را شروع کرده و مشکلی برای بازگشت به میادین ندارد.

کی‌روش استنلی و ایرانپوریان هم مدتی است به شرایط عادی برگشته و تمرینات خود را مطابق سایر بازیکنان زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌کنند و آماده ادامه مسابقات هستند.

بدین ترتیب سپاهان در صورت ادامه رقابت‌های لیگ برتر با تیم کامل و بدون مصدوم به مصاف حریفان می‌رود و از این نظر تعطیلی طولانی مدت مسابقات به سود آنها تمام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز