خبرگزاری کار ایران

نگرانی پزشکان انگلیسی از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۵۹۹

پزشکان چهار باشگاه لیگ برتر به روسای فوتبال گفته اند که شروع مجدد فصل در نامه 100 امتیازی ایمن نیست.

به گزارش ایلنا، پزشکان باشگاه‌های انگلیسی در نامه‌ای طولانی به مشاور پزشکی لیگ برتر انگلیس، مارک گیلت و مدیر فوتبال ریچارد گارلیک 100 سوال و مشکلات احتمالی پس از بازگشایی مسابقات فوتبال در روزهای کرونایی را مطرح کردند.

به گفته The Athletic، این نامه - که به 10 بخش مختلف تقسیم شده است - نگرانی‌های متعدد Covid-19 را نشان داد که به عقیده آنها هنوز به آنها توجه کاملی نشده است. 

براساس این گزارش نگرانی‌ها شامل موارد زیر است:

- تصویب رهنمودهایی که هنوز خطر مرگ را دارند.

- مسئولیت، بیمه و آزمایش بازیکنان، کارکنان و خانواده‌های آنها.

- انتقال احتمالی کرونا از طریق عرق کردن یا دستکش‌های دروازه‌بان‌ها.

- سوء ظن‌هایی که برخی از باشگاه‌ها از قبل دستورالعمل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نادیده می‌گیرند.

- افزایش خطر ابتلا توسط سیاه پوست‌ها، افراد آسیایی و اقلیت‌های قومی (که قبلاً به اعضای جوامع غیر سفیدپوست در انگلیس گفته می‌شد).

- امکان خدمات اورژانسی برای حوادث احتمالی در زمین تمرین.

از پزشکان باشگاه‌های لیگ برتری دعوت شده بود تا نگرانی‌های خود مبنی بر بازگشت احتمالی به تمرین در این ماه را با مسئولان در میان بگذارند - در حالیکه برخی از تیم‌ها مانند آرسنال و تاتنهام در حال حاضر تمریناتشان را برگزار می‌کنند. 

پزشکان قبل از جمع آوری و ارسال موارد فوق به گیلت و گارلیک، ترس‌های خود را به گروه پزشکان لیگ برتر (PLDG) ارسال کردند. در حال حاضر، هر باشگاه لیگ برتری که در حال تمرین است، در گروه‌های کوچک ضمن رعایت فاصله اجتماعی، این کار را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز