خبرگزاری کار ایران

مدافع شیاطین سرخ فاش کرد؛

فرگوسن امیدوار بود با بیل و رونالدو قهرمان اروپا شود!

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۲۴۹

مدافع سابق شیاطین سرخ می‌گوید، مربی افسانه‌ای این باشگاه در نظر داشته تا گرت بیل را به این تیم اضافه کند.

به گزارش ایلنا، پاتریس اورا می‌گوید، سر الکس فرگوسن قبل از ترک باشگاه منچستریونایتد در سال 2013 ادعا کرده است که "99٪ مطمئن است" که کریستیانو رونالدو به باشگاه باز خواهد گشت و گرت بیل از تاتنهام به جمع شیاطین سرخ می‌پیوندد.

فرگوسن پیش از اینکه با گذراندن 27 سال نیمکت منچستریونایتد را ترک کند دوره طلایی را در این باشگاه سپری کرد. پاتریس اورا، مدافع ملی پوش فرانسوی یکی از بازیکنانی است که تحت هدایت فرگوسن به یک بازیکن نام آشنا تبدیل شد و برای 8 فصل پیراهن این تیم را برتن داشت.

اورا به پادکست رسمی باشگاه منچستریونایتد درباره برنامه جایی الکس فرگوسن و همینطور نقشه‌هایی که برای نقل و انتقالات تابستانی در آن فصل وجود داشت، گفت: "میدانید، شما در مورد سخت‌ترین ‌لحظات [در دوران من در یونایتد] صحبت می‌کنید، من می‌گویم این شاید یکی از سخت‌ترین‌ها باشد. دو هفته قبل از آن(جدایی فرگوسن)، به یاد دارم که بسیاری از رسانه‌ها می‌گفتند فرگوسن شاید سال آینده بازنشسته شود، و او گفت ،" پاتریس، من هرگز بازنشسته نمی‌شوم. من 10 سال دیگر در اینجا خواهم بود. هدف من این است که 99 درصد مطمئن باشم که کریستیانو رونالدو و گرت بیل را خواهیم داشت. من فقط به این دو بازیکن نیاز دارم تا دوباره در لیگ قهرمانان قهرمان شوم."

او ادامه داد: "اگر با شما صادق باشم باید بگویم که از رونالدو این را پرسیدم و او تایید کرد که با فرگوسن صحبت کرده بود و مربی دوست داشت که او دوباره برگردد. بعد از دو هفته، ما در رختکن بودیم. وقتی به کمپ کارینگتون رسیدیم و دوربین‌ها را که دیدم پیش خودم گفتم: "وای! خدای من چه کسی کار اشتباهی کرده است؟" شاید یک بازیکن داستانی ایجاد کرده است، در این صورت برای تیم دردسر درست می‌شود. وقتی ما رسیدیم به ما گفتند که باید در رختکن بمانیم چرا که سرمربی می‌خواهد صحبت کند. و این را می‌دانید وقتی سرمربی می‌خواهد صحبت کند، لحظه خوبی نیست."

اورا افزود:" فرگوسن آمد و گفت:"من واقعاً متاسفم. برخی گفته‌اند که من حتی قبل از اینکه خودم بگویم بازنشسته می‌شوم. پس این دلیلی بود تا آن دوربین‌ها در تمرین حضور داشته باشند، من بازنشسته می‌شوم چون همسرم به من نیاز دارد." بعد از این فرگوسن در رختکن از شینجی کاگاوا و رابین فن پرسی عذرخواهی کرد چرا که آنها به تازگی آمده بودند و از طرفی دیگر هم مشخص شد که فرگوسن رفتنی است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز