خبرگزاری کار ایران

جلسه ستاد آسیایی فدراسیون اسکیت/ محمدرضایی: در سال 2020 مسابقه‌ای نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۰۹۲

اولین جلسه ستاد بازی های آسیایی ٢٠٢٢ هانگژوی چین با هدف حضور قدرتمند ورزشکاران اسکیت و برنامه ریزی برای کسب مدال های رنگارنگ برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اولین جلسه ستاد نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2022 چین با حضور بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون و اعضای ستاد در محل فدراسیون اسکیت برگزار شد.

در این جلسه اعضای ستاد به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت آماده سازی تیم های ملی، برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و مسابقات پرداختند. در نوزدهمین دوره مسابقات آسیایی 20222 هانگژو چین، ورزشکاران چهار رشته اسکیت (سرعت، برد، فری استایل و هنری) در دو بخش آقایان و بانوان شرکت خواهند داشت.

بهمن محمدرضایی در مورد زمان مسابقات جهانی و آسیایی اظهار داشت: با توجه به جلسه آنلاینی که با آراگو رییس فدراسیون جهانی داشتم، وی اعلام داشت هر زمانی که قرنطینه در کل دنیا شکسته شود و زندگی به روال عادی برگردد، یک ماه بعد نشستی خواهیم داشت و دو ماه بعد مسابقات رسمی بین المللی برگزار خواهد شد. در این صورت ورزشکاران 3 ماه فرصت خواهند داشت تا خود را آماده نمایند. فعلا پیش بینی ما این است احتمالا با توجه به شرایط موجود و بحران کرونا در سال 2020 مسابقه رسمی نداشته باشیم.

محمدرضایی در مورد زمان برگزاری مسابقات رسمی کشور نیز گفت: تابع اعلام ستاد عالی مبارزه با کرونای وزارت ورزش و جوانان هستیم و با عادی شدن شرایط اقدام به برگزاری مسابقات خواهیم نمود.

وی همچنین در مورد نحوه انتخاب و اعزام ورزشکاران مسابقات آسیایی 2022 تاکید کرد: ورزشکاران در حال حاضر با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی خود را آماده نگه دارند و به محض مساعد شدن شرایط برگزاری مسابقات، با شرکت در مسابقات متعدد رصد می شوند و طبق رای کمیته های فنی هر رشته انتخاب می شوند. امیدوارم که ورزشکاران اسکیت در این مسابقات خوش بدرخشند و بتوانند پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز