خبرگزاری کار ایران

آغاز تمرینات آماده سازی ساسولو

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۳۵۵

ساسولو نخستین تیم شاغل در سری آ است که تمرینات خود را رسما آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، با شیوع ویروس کرونا در اروپا ایتالیا وضعیت بحرانی را در مواجه با این بیماری را تجربه کرد و تا امروز در این کشور نزدیک به 210,717 نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و همچنین 28,884 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند. از همین رو نزدیک به دو ماه می‌شود که نه تنها مسابقات ورزشی از جمله سری آ بلکه تمرینات ورزشکاران نیز تعطیل شده است.

باشگاه ساسولو اعلام کرده است که به طور رسمی تمرینات خود را از روز دوشنبه 4 می به صورت انفرادی با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌کند تا این تیم نخستین تیم ایتالیایی باشد که تمرینات خود را مجددا از سر می‌گیرد.

باشگاه ساسولو در بیانیه ای خود در این خصوص نوشت:

باشگاه ساسولو اعلام می کند از دوشنبه، 4 می، بازیکنان قادر خواهند بود در زمین تمرین حضور پیدا کنند و جلسات تمرینی اختیاری و فردی خود را انجام دهند. بازیکنان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به زمین تمرین بروند اما حضور در فضای داخلی باشگاه و رختکن مجاز نیست. تمرینات فردی در نوبت صبح از دوشنبه تا جمعه برگزار می شود و از سه زمین تمرین می شود. 6 بازیکن در هر ساعت می توانند در هر سه زمین تمرین حاضر شوند. تمرینات فعلا زیر نظر کادر فنی نخواهد بود و همچنین کادر فوریتی پزشکی در زمین تمرین حاضر خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز