خبرگزاری کار ایران

موسوی نبود چه کسی به استقلال پول می داد

خلیل‌زاده: دیاباته معرفت دارد و در استقلال می‌ماند/ سعادتمند روز جمعه از تقلبی بودن فیش‌ها خبر داشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۷۱۲

رئیس هیات مدیره استقلال در مورد خروجی نشست هیات مدیره باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیل‌زاده در جمع خبرنگاران در خصوص خروجی نشست هیات مدیره اظهار داشت: امروز با توجه به اینکه بعد از مدتی جلسه هیات مدیره را برگزار کردیم و اتفاقات زیادی در این مدت رخ داد و مباحث مالی مطرح شد و خیلی مواردی که من در دوران نبودم از آن بی اطلاع بودم را در موردش صحبت کردیم.

وی در مورد اختلاف در هیات مدیره توضیح داد: اختلاف شخصی وجود ندارد ولی اختلاف سلیقه و نظر همیشه وجود داشته و از این به بعد هم به همین شکل خواهد بود و اگر در یک هیات مدیره اختلاف نظر وجود نداشته باشد آن هیات مدیره کارایی لازم را نخواهد داشت. اگر بحثی مطرح می‌شود در چهارچوب اخلاق نباشد و واقعیت نداشته باشد قطعاً به آن عضو هیات مدیره و رسانه‌هایی که آن را منتشر کردند برمی‌گردد ولی در کل جلسه امروز هیات مدیره جلسه خوبی بود

رئیس هیات مدیره استقلال در مورد وضعیت مطالبات بازیکنان توضیح داد: بحث در این زمینه‌ هم در جلسه هیات مدیره انجام شد و مدیرعامل باشگاه توضیحات لازم را در این خصوص خواهد داد. طی گزارشی که خود ایشان ارائه داد یک بخشی حدود 4 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی آن هم طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

خلیل‌زاده در مورد ماجرای دیاباته، میلیچ و ماجرای فیش‌های تقلبی هم گفت: در این مورد و اخطاری که به باشگاه از سوی آنها رسید من دیشب متوجه شدم. در مورد فیش‌های تقلبی هم متاسفانه این اتفاق افتاده است و یک اشتباه بزرگ صورت گرفته است و خود مدیرعامل هم در موردش صحبت کرد و گفت که وقتی فیش را برایش فرستادند به دو نفر کارشناس ارائه می‌شود و آنها تایید می‌کنند که فیش‌ها درست هستند و آنها را ارائه می‌دهد. آقای سلطانی به من گفتند که  سعادتمند روز جمعه خبر داشت فیش‌ها جعلی است و آقای سلطانی به سعادتمند می‌گوید این فیش‌ها جعلی است. اینکه چرا روز یکشنبه تشکر کردند برمی‌گردد به تاییدیه آن دو نفر کارشناس.

او در مورد اینکه منزوی همچنان عضو هیات مدیره هست یا نه هم گفت: آقای منزوی در تمام مدتی که نبودیم همراه باشگاه و سعادتمند بوده و کمک‌های زیادی کرده است و در حال حاضر هم مشغول بکار هستند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد انتشار قرار میان آریابرتر و خودش هم گفت: سعادتمند به آن خبرگزاری نامه زده که این متن را چه کسی در اختیار شما قرار داده، این نامه محرمانه بوده گذشته از اینکه متن محرمانه باشد ما چیزی را برای پنهان کردن نداریم. این قرارداد یک قرارداد تیمی بوده که 2 شرکت آریابرتر و شرکتی که موسوی زحمت کشیده این پول‌ها را داد ولی توجه به نامه‌های دیگر نشده. متن دیگری داریم که دوستان ما که این پول را دادند بعد با قرارداد آمدند.

مثلاً شرکت آریابرتر اول در یک سال پول داده بعد آمده یک قرارداد بسته بعد مجدداً ما نتوانستیم پرداخت کنیم آمده قراردادی بسته که اگر پرداخت نکنیم یک مبلغی بدهیم. بعد به من نامه نوشته با توجه به اینکه به من پولی ندادید ولی تا برج یک اصلاً نمی‌خواهم، مجدداً توافق کردیم که قرارداد و متممی با هم داریم که من هیچگونه خسارتی نمی‌خواهم.

وی افزود: ظرف یک سال به باشگاه داده شده هیچگونه سودی نگرفته آن قسمت دوم پخش نمی‌شود و قسمت اول پخش شده است. تیتری که آن روزنامه‌ امروز زده به دلیل جعل بخشی از قسمـ‌ت‌ها در موردشان اقدام قضایی کردم. کارمند هتل کادوس نیست هیچ نسبتی با من ندارد آن شرکت هم نسبتی با من ندارد. من رئیس اتاق تعاونی هستم وقتی پرونده‌ها می‌آید تعاونی‌ها با من کار می‌کنند، مسئولیت من در رابطه با صلاحیت آنها است. مسئول پیگیری تبلیغاتشان هستم، دوستان می‌توانند خوب بررسی کنند اما دستگاه‌های نظارتی که روز اول من قرارداد امضا کردم و از قبل آن همه هیأت مدیره و همه وزارتخانه و همه دستگاه‌‌های نظارتی می‌دانستند.

خلیل‌زاده در مورد اینکه چرا به موسوی ظلم می‌شود گفت:‌ موسوی آمد پول داد آیا کار بدی کرد؟ الان پولش را پس گرفته ؟ کسی اصل پولش را به او داده زمانی که باشگاه بحران داشت نیامد کمک کند من با روش ایشان مشکل داشتیم اما به این نتیجه رسیدیم نرویم دست‌مان را دراز کنیم و بگویند پول نمی‌دهیم اگر پول داشتیم چطور بازی‌های خارجی را انجام دادیم. موسوی در فضای مجازی حساب باشگاه را گذاشت و اعلام کرد که بیایید پول بدهید. ما 90 تا 100 میلیون تومان پول جمع کردیم در این موقعیت خیلی بد اقتصادی کشور 2 شرکت آمدند نزدیک به 20 میلیارد پول دادند و الان نامه نوشتند ما کجا گفتیم این پول را می‌خواهیم. یک مورد بیاورید که اینها تأمین دلیل کردند. سند وجود دارد اما مابقی سند را هم از من بخواهید به مدیرعامل باشگاه گفتم اسناد باشگاه را در اختیار من قرار دهید می‌خواهم نشست خبری بگذارم و کل تراز باشگاه را در اختیار مردم قرار بدهم.

خلیل زاده در در مورد اختلاف بین سعادتمند و فرهاد مجیدی گفت: واقعا نمی دانم ولی آقای مجیدی سرمربی تیم است و باید در تمرین تیم شرکت کند.

رییس هیئت مدیره استقلال در مورد تعطیلی لیگ برتر هم گفت: آقایانی که تصمیم می گیرید بازی ها را برگزار نکنید، خطرناک است، اگر بازیکنی کرونا بگیرد شاید تا دو سال این بیماری از تنش خارج نشود.

او در مورد تغییرات پرتعداد در مدیریت باشگاه استقلال هم گفت: من در جریان نیستم اما ایشان از اختیارات قانونی خود استفاده کرده است. فکر می کنم نفراتی که ایشان تغییر داده اند از فردا سر کار نمی آیند.

 

خلیل زاده در مورد دلخوری هایی که از افراد رسانه ای نزدیک به سعادتمند وجود دارد هم گفت: من با کسی مشکلی ندارم ولی امروز آقای سعادتمند  اعلام کردند بعضی از افراد رسانه ای که کنار او بودند و رسانه ها به او در این باره تذکر داده بودند دیگر در کنار تیم نخواهند بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا دیاباته و میلیچ در استقلال می مانند یا نه هم گفت: میلیچ را نمی دانم ولی دیاباته می ماند. همین برج 11 آقای موسوی برای او 135 هزار درهم پول واریز کرد، او بچه با معرفی است، داریم تلاش می کنیم او در استقلال می ماند. بودروف جدایی اش از استقلال قطعی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز