خبرگزاری کار ایران

سرمربی آلمانی دست بردار آبی‌ها نیست

ارجاع پرونده شکایت فورکل به کمیته انضباطی فیفا/ در انتظار مشخص شدن وضعیت وینفرد شفر با استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۲۵۱

فیفا طی دو هفته آینده درباره شکایت مربی سابق استقلال از این باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مارتین فورکل، مربی آلمانی که به عنوان دستیار وینفرد شفر در کادرفنی تیم فوتبال استقلال تهران حضور داشت به عنوان جدیدترین شاکی این باشگاه شناخته می‌شود.

فورکل به دلیل عدم دریافت 19هزار دلار از مطالباتش و همینطور عدم پیگیری مسئولان باشگاه استقلال، در کمیته تعیین وضعیت فیفا تشکیل پرونده داده تا از این طریق مطالباتش را دریافت کند.

پس از تشکیل پرونده این مربی در هفته گذشته فیفا با ارسال نامه‌ای از باشگاه تهرانی درخواست کرد تا در این باره تصمیم گیری کند. باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی به فیفا اعلام کرد که در صورت امکان از محل درآمد این باشگاه در فیفا مطالبات فورکل پرداخت شود.

فرصت شش روزه فیفا به استقلال امروز به پایان می‌رسد و در حالیکه روابط عمومی باشگاه روز گذشته اعلام کرده بود قرار است دیروز این مبلغ را پرداخت کند اما این مبلغ به حساب فورکل واریز نشده است.

با پایان فرصت شش روزه کمیته تعیین وضعیت فیفا به استقلال، این پرونده ازفردا به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد و در تاریخ 11 ماه مه تصمیم نهایی در این باره اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز