خبرگزاری کار ایران

فتح الله زاده باید عذرخواهی کند

واعظی آشتیانی: مدیرعامل استقلال نتوانست آرامش را به استقلال بازگرداند/ سعادتمند چوب وعده‌هایش را می خورد

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۰۰

مدیرعامل سابق استقلال می گوید سعادتمند باید مشکلات تیم را حل می کرد.

امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: سعادتمند نتوانسته آرامش را به استقلال تزریق کند او مشکلات استقلال را می‌دانست اما نمی‌دانم چرا نتوانسته آن را مدیریت کند. سعادتمند باید به گونه‌ای عمل کند که حاشیه‌ها کمتر شود به نظرم سعادتمند چوب وعده‌هایی که به هواداران داده می‌خورد.

واعظی آشتیانی  افزود: کاش از ابتدا او چنین وعده‌هایی را نمی‌داد که الان نتواند آن را انجام دهد او باید هر کاری را که انجام داده و به پایان می‌رساند اطلاع‌رسانی می‌کرد او انتظارات را بالا برده و الان نتوانسته آن را انجام دهد.

مدیرعامل سابق استقلال خاطرنشان کرد: با پست گذاشتن در فضای مجازی مشکلات استقلال برطرف نمی‌شود بلکه باعث می‌شود مشکلات بیشتر هم بشود بازیکنان باید کمی صبوری می‌کردند آنان باید برای خودشان یک نماینده انتخاب می‌کردند تا پیش مدیرعامل برود و مشکلات را بگوید.

واعظی آشتیانی در خصوص اینکه وزارت ورزش امروز اعلام کرد کمپ حجازی به استقلال واگذار شد گفت: خوب شد وزارت ورزش این پیام را داد. ما یک دهه می‌گفتیم این کمپ برای استقلال نیست دوستان مدام مصاحبه می‌کردند و این موضوع را نقض می‌کردند اما امروز وزارت اعلام کرد این کمپ برای استقلال خواهد بود. امیدوارم الان حداقل از مردم عذرخواهی کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز