خبرگزاری کار ایران

حلاجی: دیدار سپاهان - پرسپولیس قانوناً باید انجام می‌شد/ از همه پتانسیل‌های قانونی برای گرفتن حقمان استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۴۰۸

معاون حقوقی باشگاه سپاهان عقیده دارد شیوه رسیدگی کمیته انضباطی به رای بازی با پرسپولیس اشکالاتی داشته است.

به گزارش ایلنا، حلاجی، معاون حقوقی باشگاه سپاهان در خصوص نشست کمیته استیناف و بررسی پرونده بازی با پرسپولیس گفت: اول از همه تشکر از اعضای محترم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به جهت ارائه فرصت دفاع به صورت حضوری و تشکیل جسله با حضور طرفین که مورد درخواست مکرر باشگاه سپاهان بوده است. متاسفانه کمیته محترم انضباطی در این خصوص صرفا حق دفاع مکتوب و ارسال لایحه را به باشگاه سپاهان داده بود،  که لایحه مربوطه نیز در فرجه قانونی تنظیم و به نحو صحیح تقدیم کمیته محترم انضباطی گردیده بود.

وی افزود: اعتقاد بر اینکه در رای صادره از ناحیه کمیته انضباطی رعایت قانون نشده؛ به هر حال در این پرونده اتفاقات غیر قابل پیش بینی و خارج از کنترل و اراده، منجر به تغییر موجه ورود تیم سپاهان به محل ورزشگاه شده، که بر اساس آئین نامه مسابقات بایستی مسابقه انجام می‌گردید.

حلاجی در پایان گفت: باشگاه سپاهان هم این اطمینان را به مردم شریف اصفهان و هواداران سپاهان می دهد که جهت پیگیری موضوع از تمام پتانسیل و فرصت های قانونی در راستای اجرای عدالت و نقض رای کمیته انضباطی استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز