خبرگزاری کار ایران

انصاری فرد: السیلیه تجربه لازم برای حضور در آسیا را نداشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۸۳۳

مهاجم السیلیه قطر معتقد است تیمش تجربه لازم برای حضور در بازی‌های آسیایی را نداشته است.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی که فصل نخست حضورش در السیلیه قطر را پشت سر می‌گذارد روز چهارشنبه گفت‌وگویی را با سایت استاد الدوحه انجام داد که در ادامه می‌خوانیم.

*ابتدا درباره آسیب دیدگی خود بگوید؟

خدا را شکر دیگر هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. با یک برنامه تمرینی تحت درمان قرار گرفتم و اکنون همراه سایر بازیکنان در برنامه تمرین‌های کادر فنی تیم السیلیه ویژه دوران شیوع ویروس کرونا شرکت می‌کنم.

*شرایطت پس از مصدومیت چگونه است؟

وضعیت استثنایی است. تا الان نه ما و نه تمام جهان چنین شرایطی را تجربه نکرده است. نه تنها فوتبال بلکه همه زندگی به خاطر این ویروس متوقف شده است. تمرینات ما در منزل و یا در بیرون از منزل به صورت انفرادی است. هدف این است که وضعیت بدنی خود را آماده نگه داریم تا با شروع لیگ مشکلی نداشته باشیم. در حال حاضر رژیم بسیار دقیق و کنترل شده در حوزه غذا، مصرف میوه و سبزی‌ها داریم. همچنین باید تمرین‌ها در دو نوبت مختلف و در صورت امکان حتی شبانه انجام شوند.

*فصل نخست خود را با السیلیه چگونه می بینید؟

فصل خوبی است و برای ارائه بهترین‌ها جاه‌طلب بودم. مهم‌ترین چیز برای من جایگاه تیم در جدول رده بندی است. در آغاز با تجربه بازی در لیگ ستارگان قطر نیاز به کمی زمان در السیلیه برای هماهنگی و آشنایی با محیط این تیم داشتم. سپس محیط تیمی بسیار خوب و خانوادگی السیلیه به من کمک زیادی کرد. این تیم همیشه قدرت خود را حفظ می‌کند و اعضای آن به خوبی با هم همکاری می‌کنند.

*شانس خود را برای کسب سهمیه تا چه اندازه می بینید؟

5 هفته دیگر باقی مانده است و هنوز هم شانس داریم. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و برای رسیدن به این هدف تا پایان می جنگیم. باید با ادامه لیگ در نهایت تمرکز به میدان برویم و امتیازات لازم را کسب کنیم. فکرمی‌کنم در بسیاری از بازی‌های فصل جاری با بدشانسی مواجه شدیم و امتیازهایی را از دست دادیم که در اختیارمان بودند. از جام حذفی کنار رفتیم و اکنون باید روی کسب عنوان چهارمی لیگ ستارگان تمرکز کنیم.

*نخستین حضور السیلیه که در لیگ قهرمانان آسیا که چندان هم طولانی نبود را چطور دیدی؟

ما یک بازی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردیم و با شکست در ضربات پنالتی حذف شدیم. شاید السیلیه تجربه لازم را در آسیا نداشت اما تمامی اعضای تیم تمام توان خود را به نمایش گذاشتند و چیزهای زیادی آموختیم. در فوتبال می‌توانید تجارب زیادی را بیاموزید و سعی کنید اشتباهات را در آینده حذف کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز