خبرگزاری کار ایران

برای شهرم دهها مدال جهانی و بین المللی کسب کرده ام، اما...

جلیلوند: چرا مسئولان به وعده های خود عمل نمی کنند؟/ خارجی ها من را به عنوان شناسنامه جوجیتسو ایران می شناسند

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۵۸۷

کاپیتان تیم ملی جوجیتسو ایران گفت: من برای شهرم، دهها مدال بین المللی و جهانی کسب کرده ام، اما مسئولان تاکنون به وعده های خود عمل نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، « مسعود جلیلوند » ابتدا در مورد افتخارات خود در رشته های جودو و جوجیتسو در عرصه های جهانی و قاره ای اظهار داشت: در مدت زمان حضور بیست ساله ام در جودو و جوجیتسو، علاوه بر قهرمانی های متعدد در مسابقات کشوری، در رقابت های آسیایی و بین المللی جودو و نیز مسابقات جهانی و بین المللی جوجیتسو، بارها پرچم مقدس کشورم را به اهتزاز درآورده ام.

وی افزود: در کشورهای خارجی من را به عنوان شناسنامه جوجیتسو ایران می شناسند، اما در کشور خودم و شهرم گرمده کرج، حمایت و توجه چندانی به من نمی شود.

جلیل وند ادامه داد: سوال من از مسئولان گرمدره این است که مگر برای این شهر و مردم عزیزش افتخار کسب نکرده ام؟ پس چرا به وعده های خود عمل نمی کنند؟

پرافتخارترین جوجیتسوکار ایران و آسیا در پایان یادآور شد: من همواره سرباز کشورم بوده، هستم و خواهم بود. اما نحوه برخورد مسئولان با قهرمانان تنها باعث دلسردی آنها می شود. بنابراین از مسئولان گرمدره انتظار حمایت دارم تا باز هم برای شهرم افتخارآفرینی کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز