خبرگزاری کار ایران

توضیحات درودگر درباره همکاری با شستا و قراردادهای ویلموتس و اسکوچیچ

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۴۰

رئیس سازمان اقتصادی فوتبال گفت: آقای جهانگیری یک نامه به ستاد تحریم نوشتند و قرار است همان اجرا شود. شرکت شستا 68 شرکت دارد که با شروع مسابقات در زمینه تبلیغاتی به نفعشان می‌شود و مشارکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، صادق درودگر در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده مارک ویلموتس اظهار داشت: از پرونده ویلموتس بی‌خبر هستم.

او درخصوص پرونده شستا همینطور گفت: کارهای اداری آن در دست انجام است. در مورد پرونده شستا هر چه که ستاد تحریم تصویب کرده است همان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم. آقای جهانگیری یک نامه به ستاد تحریم نوشتند و قرار است همان اجرا شود. شرکت شستا 68 شرکت دارد که با شروع مسابقات در زمینه تبلیغاتی به نفعشان می‌شود و مشارکت می‌کنند.

او در خصوص اصلاحات اساسنامه گفت: از این موضوع هم بی‌خبر هستم.

درودگر در خصوص قراردادهای تجاری فدراسیون فوتبال عنوان کرد: قراردادها طبق بازی‌ها است و اگر مسابقات انجام شود ما تعهداتمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم و آنها هم به تعهداتشان پایبند هستند و انجام می‌دهند. اگر بازی‌ها انجام نشود به اندازه بازی‌هایی که انجام نشود تسویه حساب می‌کنیم.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص هماهنگی‌هایش با مهدی محمد نبی گفت: از روزی که به این سمت منصوب شدند زحمت می‌کشند و کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهند و همه با او هماهنگ هستند.

وی در خصوص قرارداد اسکوچیچ بیان داشت: من بیشتر از 10 بار در این باره صحبت کرده‌ام. او باید در مسابقات مقدماتی تیم ملی را هدایت کند و در این قرارداد حوزه‌های اختیاری‌اش نوشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز