خبرگزاری کار ایران

رضا حسن‌زاده:

امیدوارم بهترین تصمیم برای ادامه مسابقات گرفته شود/ سعادتمند گفت که می‌داند مشکلات استقلال چیست

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۱۵

سرمربی امیدهای استقلال می گوید تا زمانی که بیماری کرونا ریشه‌کن نشود نمی‌توان بازی‌های لیگ را برگزار کرد

به گزارش استقلال، رضاحسن‌زاده سرمربی امیدهای استقلال معتقد است شرایط فوتبال ایران بلاتکلیف است و تا زمانی که بیماری کرونا ریشه‌کن نشود نمی‌توان بازی‌های لیگ را برگزار کرد اما اینکه بخواهند یک تیم را هم به عنوان قهرمان اعلام کنند منطقی نیست با وی در خصوص جلسه‌اش با سعادتمند و همچنین شرایط این روزهای فوتبال ایران به صحبت پرداختیم.

جلسه‌ای را با سعادتمند مدیرعامل استقلال برگزار کردید؟

جلسه بسیار خوبی بود با چند تا از پیشکسوتان استقلال به دیدار ایشان رفتیم و بیشتر در مورد بخش مالی و بدهی‌های مالی باشگاه و همچنین دغدغه این روزهای هواداران این تیم به صحبت پرداختیم. البته من در مورد وضعیت آکادمی نیز صحبت‌هایی را با ایشان مطرح کردم.

مهمترین دغدغه این روزهای باشگاه استقلال چیست؟

فکر می‌کنم مهمترین دغدغه حال حاضر استقلال تمدید قرارداد بازیکنانی است که آخر فصل قراردادشان به پایان می‌رسد همچنین دو بازیکن خارجی ما به نام‌های دیاباته و میلیچ نیز پیگیر مطالباتشان هستند که امیدوارم هر چه زودتر با پیگیری‌های مسئولین مشکل‌شان حل شود.

فکر می‌کنید سعادتمند بتواند با استقلال به موفقیت برسد؟

در جلسه‌ای که با ما داشت عنوان کرد تلاش می‌کند که استقلال به جایگاه اصلی‌اش بازگردد امیدوارم که بتواند برنامه‌هایش را اجرایی کند و استقلال را به روزهای خوبش بازگرداند. سعادتمند گفت که می‌داند مشکلات استقلال چیست و تلاش می‌کند که آن را برطرف کند.

فکر می‌کنید مسابقات لیگ باید برگزار شود؟

با توجه به شرایط موجود و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد اصلا خوب نیست که مسابقات لیگ برگزار شود زیرا بحث سلامتی بازیکنان از هر چیز دیگری در وهله اول مهمتر است.

اما خیلی‌ها می‌گویند باتوجه به فاصله امتیازی پرسپولیس این تیم باید قهرمان اعلام شود؟

برای خود وزارت ورزش و سازمان لیگ خوب نیست که در  فاصله 9 هفته به پایان مسابقات تیمی به عنوان قهرمان اعلام شود خیلی از تیم‌ها در ابتدای فصل زحمت کشیدند که بتوانند یک عنوان خوب را کسب کنند و امیدوارم بهترین تصمیم برای ادامه مسابقات گرفته شود.

عملکرد فرهاد مجیدی در مدت حضورش راضی‌کننده بوده است؟

فرهاد یک مربی جوان است که انگیزه‌های زیادی برای حضور در ا ستقلال داشته است و فکر می‌کنم در این مدتی که در استقلال بوده نتایجش بد نبوده است امیدوارم که مشکلاتش را در استقلال حل کنند تا وی بتواند با تمرکز کافی در خدمت این تیم باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز