خبرگزاری کار ایران

بختیار رحمانی:

احمقانه است پرسپولیس را قهرمان کنند / می‌خواستم از ایران بروم کرونا برنامه‌ام را بهم زد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۱۵۲

هافبک تیم صنعت نفت آبادان موافق برگزاری مسابقات لیگ برتر است و نیمه کاره ماندن مسابقات و معرفی صدرنشین به عنوان قهرمان را "احمقانه" می‌داند.

بختیار رحمانی در گفتگو با ایلنا درخصوص مشکلات مالی تیم صنعت نفت و شایعه کاهش دستمزد بازیکنان لیگ برتری اظهار داشت: اول باید بگویم که اگر بازی‌ها برگزار شود این قانون برای تیم‌هایی است که حقوق هفتگی می‌گیرند و کسر قراردادی در حال حاضر اتفاق نیفتاده است که بخواهیم درباره‌اش صحبت کنیم. داستان ما با همه تیم‌ها فرق دارد و یک چیز خیلی وحشتانکی است که در حد تیم‌های لیگ یکی هم پرداختی نداشته‌ایم.

او ادامه داد: برای همه آشکار است ما خیلی صدمه مالی دیدیم و اینکه واضح است که به تیم ما کمک نشد. اذیت شدیم با تمام اینکه نتایج خوبی گرفتیم و بازی‌های درخشانی هم در شان مردم آبادان و تیم صنعت نفت گرفتند. در حق ما کم لطفی شده است. این هم از شانس ماست. یک ماه است که هر روز به ما قول می‌دهند و منتظریم که ببینیم چه می‌شود.

هافبک صنعت نفت افزود: باید ببینیم که چرا پول ما را نمی‌دهند. اولویت بازیکنان ما هستند و باید پول ما را پرداخت کنند. همه ما مشکل داریم و خیلی از بازیکنان هزینه چند خانواده را می‌دهند و شرایط افتضاح است. بهانه زیاد است و بهانه می‌آورند. طبق حرف‌هایی که با دکتر موسوی، فرماندار زدیم دلسوز ما هستند و با ایشان صحبت کردم و از ایشان تشکر می‌کنم. مردم بدانند که ایشان پیگیر مشکلات ما هستند. امیدواریم که در این چند وقت مشکلات را حل کنند چراکه دیگر از وعده و وعیدها خسته شده‌ایم. 

رحمانی در واکنش به اینکه گفته می‌شود در صورت پایان مسابقات لیگ پرسپولیس باید جام قهرمانی را به دست بیاورد گفت: مسخره است که بخواهند لیگ را تعطیل کنند چرا که هیچ جای دنیا هم این اتفاق نیفتاده است. الان تیم پنجم و ششم هم شانس قهرمانی دارند و چطور می‌شود تیم صدرنشین را قهرمان اعلام کرد؟ کسانی که چنین حرفی میزنند عقل سالمی ندارند و کامل نیستند. احمقانه است که بخواهند لیگ را تعطیل کنند و پرسپولیس قهرمان شود. من برای همه تیم‌ها احترام یکسانی قائل هستم چرا که ما هم همین الان شانس قهرمانی داریم.

او ادامه داد: این درست نیست که بخواهند صدرنشین را الان قهرمان کنند. موافق ادامه برگزاری لیگ هستم و می‌توانیم این مسابقات را برگزار کنیم. ما در شرایط بد هم بازی کردیم و بدون تماشاگر بازی کردن هم بهتر است چرا که حق کسی هم اینطور خورده شود. از این سمت همه راحت می‌شوند و آن زمان هر کسی قهرمان شود، مشخص است و هر کسی هم سقوط کند، معلوم می‌شود.

رحمانی در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط فعلی در پایان فصل قراردادش را با صنعت نفت تمدید خواهد کرد یا خیر گفت: شرایط مشخص نیست و نمی‌توانم چیزی بگویم چون هیچکس از آینده خبر ندارد. من یکسری برنامه‌ها داشتم که از ایران بروم اما برنامه‌ها بهم ریخته است و هیچ چیزی معلوم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز