خبرگزاری کار ایران

فریده شجاعی: مطالبه پورحیدری از استقلال یک عمر است

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۷۴۱

همسر منصور پورحیدری می گوید برای خوش آمدگویی به دفتر مدیرعامل جدید باشگاه رفته است.

فریده شجاعی بعد از پایان جلسه با سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: ما امروز قصد داشتیم برای عرض تبریک خدمت آ‌قای سعادتمند بیاییم اما پیرامون یک سری از مسائل گذشته نیز صحبت کردیم.

وی ادامه داد:‌ برای ایشان آرزوی موفقیت کردیم و امیدواریم که بتواند از پس مشکلات استقلال برآید. در جلسه امروز قصد نداشتیم بابت مطالبات منصور صحبتی برا انجام دهیم.

شجاعی درخصوص مطالبات مرحوم پورحیدری تصریح کرد: اگر بحث مطالبات باشد باید بگویم یک عمر است اما ما آن را نادیده گرفتم او دوست داشت آ‌نها را از استقلال نگیرد اما دو رقم قرارداد آخرش چیزی حدود 400 میلیون است که ما با باشگاه یک اختلاف حساب داریم که امیدوارم حل شود.

وی افزود: قصد نداریم در این مشکلات مالی استقلال پیگیر این موضوع باشیم اما مطمئن هستیم با فروکش کردن مشکلات بدهی منصور هم پرداخت شود. منصور بعد از 50 سال خدمت در باشگاه یعنی در خیلی از مواقع او حتی از جیبش هم برای تیم خرج می‌کرد ما توقع داریم بیش از این به منصور احترام گذاشته شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: طلب ما در مقابل خرج‌هایی که می‌شود چیز ناچیزی است ما نه شکایتی کردیم و نه زیاد به استقلال فشار آورده‌ایم اما به مرور زمان یک مدیرعاملی پیدا می‌شود و طلب منصور را پرداخت خواهد کرد.

شجاعی در پایان درباره اینکه آیا با وی در خصوص حضور در هیات مدیره صحبتی شده است یا خیر گفت: دو سه بار به صورت گمانه‌زنی‌ صحبت‌هایی بود حتی صحبت‌هایی به گوش خود من هم رسید به نظر من دلشان می‌خواست که این اتفاق بیفتد اما فکر می‌کنم هر بار یک مدیرعامل یک مشکلی ایجاد کرد و مخالف بود حتی آن موقع می‌خواستم که من جای منصور به هیات مدیره بیایم حتی من می‌توانم بگویم که قدم‌هایی به سود استقلال بردارم که عملی نشد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز