خبرگزاری کار ایران

سینا شاه عباسی:

مسئولین داماش نه خبری از ما می‌گیرند و نه برنامه تمرینی داده‌اند/ تست دادم و عضو داماش شدم

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۷۲۵

بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان از مسئولین این تیم گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سینا شاه عباسی بازیکن جوان و آینده‌دار تیم فوتبال داماش گیلان در آخرین اخبار این تیم گفت: فعلا تمرینات تیم ما همانند سایر تیم‌ها تعطیل است و متاسفانه باشگاه هیچ خبری از ما ندارد و حتی یک تماس ساده نیز با ما نگرفته‌اند. برای ایام قرنطینه خانگی هیچ برنامه تمرینی به ما نداده‌اند و خودمان تمرین می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از عملکردش راضی بوده یا خیر گفت: خداروشکر امسال سال خوبی برایم بود. برای اولین بار به اردوی تیم امید دعوت شدم و آقای سیامک فراهانی به من اعتماد کرد و به من بازی داد و من نیز پاسخ اعتماد ایشان را دادم. با تست وارد باشگاه داماش شدم و افتخار می‌کنم که عضو کوچکی از مجموعه بزرگ باشگاه هستم.

شاه‌عباسی در خصوص نوسانات زیاد داماش در این فصل گفت: تا نیم فصل خوب کار کردیم ولی اگر 20 یا 30 درصد پول به تیم تزریق میشد، خیلی میتوانستیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم. در بازی‌های اخیر با تمام وجود فقط برای دل هواداران بازی می‌کردیم و تمرکز کافی را نداشتیم و تمام مشکل ما، مشکل مالی بود.

وی در پایان درخصوص هدف‌های مد نظرش نیز گفت:  دوست دارم  فصل آینده بتوانم یک تیم خوب بروم و بیشتر خودم را نشان دهم و به تیم ملی بزرگسال ایران برسم. هر جا که باشم پرجم رشت و باشگاه داماش را بالا نگه خواهم داشت. همچنین از آقای سیامک فراهانی که به من اعتماد کردند و توانستم کمی خودم را نشان دهم تشکر می‌کنم. البته گله دارم از مسئولین استان که اگر یک مقدار به تیم‌های استان گیلان کمک کنند، ما خیلی حرف های بیشتری برای گفتن داریم نه در لیگ یک بلکه در لیگ برتر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز