خبرگزاری کار ایران

محمدی: بعد از کرونا، آماده حضور در لیگ دسته اول هستیم/ ورود تیم‌ها به لیگ برتر کشتی باید قانونمند شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۸۲

رییس هیات کشتی زنجان گفت: خیلی خوب است که حضور در لیگ برتر چارچوب داشته باشد و تیم‌های برتر لیگ دسته اول بتوانند مجوز حضور در این مسابقات را بگیرند.

به گزارش ایلنا، عباس محمدی، رییس هیات کشتی زنجان در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان لیگ کشتی پیرامون اعلام آمادگی این استان برای شرکت در لیگ دسته اول اظهار داشت: طبق مذاکراتی که با آقای دکتر نصیرزاده داشتیم، آمادگی خود را برای حضور در لیگ دسته اول اعلام کردیم. به هر حال لیگ دسته اول سطح پایین‌تری نسبت به لیگ برتر دارد و ما هم قصد داریم با استفاده از کشتی‌گیران بومی در مسابقات شرکت کنیم. آنطور که آیین نامه لیگ دسته اول را خواندم، می‌توانیم از 3 کشتی‌گیر لیگ برتری هم استفاده کنیم و این موضوع دست ما را باز می گذارد تا میثم نصیری و میثم حیدری را هم جذب کنیم.

وی افزود: هدف ما این است که با حضور در لیگ دسته اول برای کشتی استان پشتوانه سازی کنیم و خودمان را محک بزنیم. انشالله بتوانیم قهرمان شویم و در لیگ برتر هم تیمداری کنیم. البته فعلا همه چیز تحت تاثیر ویروس کرونا است، اما در صحبتی که با رییس سازمان لیگ داشتم، متوجه شدم فدراسیون و سازمان لیگ اصرار دارند بعد از گرفتن مجوزهای لازم لیگ دسته اول برگزار شود.

رییس هیات کشتی زنجان با تمجید از تلاش سازمان لیگ برای برگزاری لیگ دسته اول عنوان کرد: خیلی خوب است که حضور در لیگ برتر چارچوب داشته باشد و تیم‌های برتر لیگ دسته اول بتوانند مجوز حضور در این مسابقات را بگیرند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، یکی از کارهای خوب و ماندگار سازمان لیگ خواهد بود. زنجان سال 88 قهرمان لیگ دسته اول کشتی شد و در سال‌های 89 و 90 در لیگ برتر شرکت کرد، اما آن سال‌ها هیچ قاعده و قانونی برای حضور تیم‌ها در لیگ برتر وجود نداشت. اگر سازمان لیگ بتواند حضور تیم‌ها در لیگ برتر را قانونمند کند، به هیات‌های استانی و کشتی‌گیران کم نام و نشان بیشتر انگیزه می‌دهد.

محمدی در پایان گفت: ما پتانسیل خوبی در استان زنجان برای حضور در لیگ دسته اول داریم. البته سعی می کنیم از چند کشتی گیر غیربومی هم استفاده کنیم. اول از همه باید امیدوار باشیم هر چه زودتر ویروس کرونا در کشور کنترل شود تا اجازه برگزاری مسابقات را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز