خبرگزاری کار ایران

دو ستاره چلسی و دورتموند در تیررس باشگاه رم

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۶۷۸

پدرو رودریگز مهاجم چلسی و ماریو گوتزه هافبک دورتموند که جدایی آنها از تیم هایشان در تابستان قطعی شده است، مورد توجه رم قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه رم که در دو فصل اخیر به خوبی برای تغذیه تیمشان از تیم های لیگ انگلستان استفاده کرده اند حالا تصمیم دارند تا پس از جذب بازیکنانی چون اسمالینگ، زاپاکاستا و مخیتاریان این بار پدر رودریگز بازیکن سابق تیم بارسلونا و وینگر با تجربه آبی های لندن را به خدمت بگیرند.

پدرو با توجه به حضور فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی و تفکرات وی که بیشتر به بازیکنان جوان تیمش اطمینان می کند و میدان می دهد بعید به نظر می رسد جایی در ترکیب چلسی داشته باشد و پیوستن به رم تا ماندن در لندن و روی نیمکت نشستن گزینه بهتری برای او خواهد بود و احتمال پیوستنش به رم خیلی بالا است.

اما دیگر بازیکن مد نظر رمی ها بازیکن وفادار و بد شانس دورتموندی ها ماریو گوتزه است بازیکنی که با گلزنی در جام جهانی موجب قهرمانی کشورش شد تا به بازیکن مورد علاقه آلمانی ها تبدیل شود. گوتزه بازیکنی است که بد شانسی های زیادی آورده است و یکی از مهم ترین بد شانسی های او مصدومیت های طولانی و پیاپیش است که سبب شده در ترکیب دورتموندی ها نقشش کمرنگ تر شود تا به گزینه خوبی برای جالوروسی ها تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز