خبرگزاری کار ایران

احمد زنده‌روح در گفتگو با ایلنا:

تعطیلات لیگ به ضرر گل‌گهر شد/ سلامتی افراد از قهرمانی هر تیمی در فوتبال مهمتر است

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۵۳۵

هافبک گل‌گهر سیرجان معتقد است در صورت ادامه‌دار بودن این شرایط لیگ باید تمام شود چرا که سلامتی افراد از قهرمانی هر تیمی در فوتبال مهمتر است.

احمدزنده‌روح در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تعلیق مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: شیوع کرونا اتفاق بدی بود که باعث تعطیلی کل جامعه جهانی از جمله فوتبال شد. ما هم تلاش کردیم تمامی تمریناتمان را به نحو احسنت انجام دهیم و هر روز گزارش و فیلم آن را برای کادرفنی و مربی بدنسازمان ارسال کنیم تا ببینیم دوباره چه زمانی میتوانیم به تمرینات گروهی در چمن بپردازیم‌.

وی در پاسخ به اینکه آیا تعطیلات لیگ به ضرر گل‌گهر شده است گفت: تیم ما از نیم فصل دوم به این طرف روند خوبی را طی میکرد و مطمئن هستم اگر شیوع این ویروس باعث تعطیلی لیگ نمیشد ما می‌توانستیم خیلی بیشتر از اینها امتیاز بگیریم. در حال حاضر تلاش تمام بازیکن‌ها و کادرفنی این است که در صورت برگزاری دوباره مسابقات بتوانیم همان روند عالی را پیش ببریم تا در پایان فصل با کسب نتایج عالی جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

هافبک گل‌گهر سیرجان در خصوص اینکه چه تصمیمی گرفته شود به نفع همه تیم‌ها خواهد بود گفت: واقعیت این است که تمامی تیم‌ها هزینه‌های زیادی کرده‌اند که در انتهای فصل به یک نتیجه‌ای برسند. بنظرم اگر قرار است که این شرایط ادامه پیدا کند بهتر در همینجای کار لیگ را تعطیل کنند. و مسئولین فدراسیون هم تصمیمی بگیرند که در آن سلامتی و صلاح کل جامعه مدنظر قرار داده شود چرا که سلامتی افراد از هر موضوعی دیگری بیشتر اهمیت دارد.

زنده‌روح در پاسخ اینکه برخی معتقدند که بهتر است قهرمان را اعلام و لیگ را تمام کنند گفت: از طرفی میتوان گفت به این دلیل که پرسپولیس در صدرجدول قرار دارد و برای این جایگاه خیلی زحمت کشیده است شایسته کسب عنوان قهرمانی است. ولی از طرف دیگر هنوز 10 هفته تا پایان لیگ نوزدهم زمان باقی مانده بقیه تیم‌ها هم شانس قهرمانی دارند. فکر میکنم اگر فصل ادامه پیدا کند خیلی بهتر است ولی با توجه به ادامه‌دار بودن این شرایط و اینکه باید سلامتی و صلاح تمامی جامعه مدنظر قرار گرفته شود بهتر است که لیگ همینجای کار تمام شود چرا که سلامتی افراد از قهرمانی هر تیمی در فوتبال مهمتر است و هیچ کس نباید به خطر بیفتد. ولی با تمام این حرفها در نهایت این فدراسیون است که باید در مورد این مورد تصمیمگیری کند بنظرم هر تصمیمی هم که گرفته می‌شود همگی باید به آن احترام بگذارند.

وی در مورد اینکه در دوران قرنطینه خودش را چگونه سرگرم میکند گفت: سعی کردم به جز تایم تمریناتم یک زمانی را هم به دیدن فیلم و خواندن کتاب اختصاص دهم. کتابی که خیلی آن را دوست دارم "چهار اثر از فلورانس اسکاول شین" است و فکر میکنم هر آدمی در زندگی‌اش حداقل یکبار باید این کتاب را بخواند چرا که بسیار الهام بخش و بینظیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز