خبرگزاری کار ایران

الکساندر نوری بدنبال جذب مهاجم سابق استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۴۰۸

سرمربی تیم هرتابرلین قصد دارد کاوه رضایی بازیکن شارلوا و پیاتنک مهاجم لهستانی را برای پیاده کردن ایده‌های تاکتیکی‌اش در این تیم به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا، کاوه رضایی که در کلوب بروژ کاملا ناموفق بود در سال 2018 به صورت قرضی به شارلوا بلژیک پیوست. او موفق شد با حضور در 26 بازی، آمار 14 گل‌ و 5 پاس‌گل را از خودش به جای بگذارد تا نشان دهد که همچنان یک مهاجم تمام عیار است. قرارداد قرضی این مهاجم27 ساله با شارلروا تا یکی، دو ماه دیگر به پایان می‌رسد تا این بازیکن دوباره در مسیر بازگشت به بروژ قرار بگیرد.

حالا پرسش این است که آینده این مهاجم 27 ساله چه خواهد شد؟

بر همین اساس سایت ووته بال 24 بلژیک طی گزارشی مدعی شده حضور دو هفته‌ای این بازیکن ایرانی در اردوی پیش‌فصل کلوب می‌تواند سرنوشت آتی رضایی را مشخص کند. چنانچه که کاوه نتواند با حضور در این اردو نظر مثبت کلمنت سرمربی کلوب را جلب کند دوباره پروسه فروش او به باشگاه‌های دیگر استارت خواهد خورد تا باشگاه بتواند از این طریق بخش عمده‌ای از هزینه رکوردشکن پنج میلیون یورویی دو فصل قبل این بازیکن را جبران کند به خصوص که شارلروا امسال به صورت رایگان و تنها پرداخت یک‌چهارم دستمزد یک میلیون یورویی از درخشش ستاره ایرانی بهره برده است.

در این بین اما موجی بیات مدیربرنامه‌های رضایی که چندی پیش طی سفری به کشور آلمان با چند باشگاه بوندس لیگایی از جمله مدیران هرتابرلین ملاقاتی داشته است. باعث شد تا برخی رسانه‌های این کشور این مذاکرات انجام شده را دلیلی بر انتقال احتمالی ستاره‌ تیم‌ملی و شارلوا بلژیک به بوندس‌لیگا بدانند. گفته می‌شود الکساندر نوری سرمربی ایرانی الاصل هرتابرلین برای سامان‌بخشی به خط حمله تیمش قصد جذب کاوه رضایی مهاجم فعلی شارلوا و پیاتنگ مهاجم لهستانی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز