خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ فوتبال ایران منتظر سری آ، لالیگا و جزیره!

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۲۷۰

در روزهایی که شیوع ویروس کرونا تمامی لیگ‌های جهان را به تعلیق در آورده و به نوعی فوتبال جهان را مختل کرده، سازمان لیگ ایران کاملا سردرگم است و نمی‌داند چه چاره‌ای برای این وضعیت بیندیشد تا این مشکل را بتواند حل کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این سردرگمی شامل چگونه ادامه دادن لیگ می‌شود که مسئولین نمی‌دانند کدامین تصمیم را بگیرند؛ آیا لیگ را به کلی تعطیل کنند و بر اساس شرایط فعلی تکلیف قهرمان و تیم سقوط کننده را مشخص کنند یا اینکه اصلا خبری از قهرمان و تیم سقوط کننده نباشد و این فصل از رقابت‌ها لغو شود و این یعنی هر هزینه‌ای که باشگاه‌ها برای رفت و آمد و بازی‌ها انجام داده‌اند هیچ و پوچ شود!

حال مسئولان سازمان لیگ تا زمانی که خود برای به تعلیق در آمدن لیگ تعیین کرده‌اند فرصت دارند تا یک تصمیم نهایی برای هفته‌های باقی مانده فوتبال ایران بگیرند که قطعا باید آن تصمیم بهترین تصمیم باشد تا نه سیخ بسوزد و نه کباب! یعنی نه تیمی که برای قهرمانی تلاش کرده حقش ضایع شود و نه تیمی که برای ماندن تا به اینجا چنگ و دندان زده.

طبق آخرین شنیده‌ها این بحث مطرح شده است که مسئولان برگزاری مسابقات در نظر دارند تا قوانین فوتبال اروپا را سر لوحه خود قرار دهند و هر تصمیمی که مسئولان لیگ های اروپایی برای ادامه رقابت هایشان گرفتند را در لیگ ایران نیز اجرایی کنند و به نوعی دیگر دغدغه چگونه برگزار کردن بازی ها را نداشته باشند و از طرفی دیگر جواب قاطعی برای کار خود داشته باشند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز