خبرگزاری کار ایران

مهندسی مسابقات را قبول ندارم

سیدصالحی: فتح اله زاده امتحانش را در استقلال پس داده بود

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۸۶۷

پیشکسوت استقلال معتقد است اتهاماتی که بابت مهندسی شده مسابقات لیگ زده می‌شود اصلا درست نیست.

به گزارش ایلنا، مهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال معتقد است اتهاماتی که بابت مهندسی شده مسابقات لیگ زده می‌شود اصلا درست نیست و قهرمان شدن تیم‌ها روی برنامه‌ریزی شده است با سیدصالحی در خصوص شرایط استقلال و تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا به صحبت پرداختیم.

وضعیت استقلال را پیگیری می‌کنید؟

به هر حال استقلال شرایط خوبی ندارد آنها در دو بازی اخیرشان نتایج خوبی نگرفتند و باید قبول کنیم در بازی‌های اخیر این تیم شادابی و نشاط لازم دیده نمی‌شود و حتی برخی از ستاره‌های استقلال هم افت کرده‌اند که آن را من به پای خستگی، فشردگی کار و کمبود بازیکن می‌گذارم فکر می‌کنم این تعطیلی لیگ به تیم‌ها کمک می‌کند.

یعنی اعتقاد دارید بازیکنان استقلال خسته‌اند؟

قطعا همین طور است زیرا قبل از تعطیلی مسابقات خیلی فشرده برگزار می‌شد و همین باعث شده بود بازیکنان از نظر بدنی خسته شوند و همین باعث مصدومیت بازیکنان نیز شده بود. این تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای ریکاوری بازیکنان است.

به نظرتان تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع بیماری کرونا مناسب بود؟

قطعا باید این اتفاق می‌افتاد زیرا بازیکنان در معرض این بیماری بودند این یکی از عجیب‌ترین و و تلخ‌ترین اتفاقاتی است که کل دنیا را فرا گرفته است و حتی اگر لازم باشد این فصل را کاملا کنسل کرده و نیمه کاره بگذارند در گذشته هم چنین اتفاقی برای فوتبال ایران افتاده که یک فصل نیمه کاره رها شود.

حضور فتح اله زاده چقدر می‌توانست در استقلال مفید باشد؟

فتح اله زاده مدیری است که امتحانش را در استقلال پس داده بود او تمام قهرمانی‌های چند سال اخیر استقلال در حضور ایشان اتفاق افتاده است پس نتیجه می‌گیریم حضور ایشان در این می توانست مفیدباشد او حاشیه‌های پیرامون تیم را می‌شناخت و در لحظات بحرانی بهترین تصمیم را می‌گرفت. 

فاصله استقلال هم با صدر جدول زیاد شده بود.

به نظر من پرسپولیس توانست در نیم فصل اول از غفلت سایر تیم‌ها استفاده کند و به نوعی بار خودش را ببندد دیگر سخت است بخواهیم قبول کنیم تیم‌های دیگر می‌توانند به این عنوان دست پیدا کنند. البته در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و ممکن است حتی اتفاقات جالبی بیفتد مانند نیم فصل اول که استقلال به صدر جدول رسید.

خیلی‌ها معتقدند مسابقات لیگ مهندسی شده است.

این حرف اصلا درست نیست وقتی تیمی تلاش می‌کند به موفقیت برسد حاصل کار تیمی تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی است وقتی این اتفاق چند سال پشت سر هم می‌افتد پس قطعا با برنامه و منظم شده است. ما به جای اینکه به دنبال پاک کردن صورت مساله باشیم باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز