خبرگزاری کار ایران

با کیفیت بازیکنانی که دارند؛

کلوپ: سبک بازی اتلتیکو تعجب آور است

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۱۰۱

یورگن کلوپ علی رغم شکست و حذف از لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد بازیکنانش راضی است.

به گزارش ایلنا،‌ شب گذشته شاگردان دیگو سیمئونه موفق شدند در ورزشگاه آنفیلد لیورپول را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و مدافع عنوان قهرمانی را حذف کند.

یورگن کلوپ سرمربی قرمزها در خصوص این بازی گفت :

" من از عملکرد بازیکنان خود بسیار راضی هستم بازی با تیم هایی همچون اتلتیکو به هیچ وجه آسان نیست من واقعا سبک بازی اتلتیکو مادرید را درک نمی کنم. آنها بازیکنان با کیفتی دارند و من نمی‌دانم چرا با داشتن این کیفیت بالا این چنین بازی می‌کنند در عمق دفاع خود می‌مانند و دل به ضد حملات بسته‌اند. به هر دلیل این نیز یک سبک بازی است و ما باید به آن احترام بگذاریم و شکست را بپذیریم. می دانم واقعا بازنده بدی هستم به خصوص وقتی مقابل تیمی با بازیکنانی در کلاس جهانی که با دو ردیف 4 نفره مشغول دفاع است، بازیکنان من بدین صورت تلاش می‌کنند. ما در دو فصل گذشته در لیگ قهرمانان به فینال این رقابت‌ها رسیدیم و قطعا شانس نیز با ما یار بوده که این اتفاق برای ما افتاده است ولی در این بازی واقعا ما بد شانس بودیم. "

او در ادامه افزود:

" گل اولی که دریافت کردیم مشکل خاصی نبود تنها یک شوک بود که به تیم وارد شد و ما باید به خودمان می‌آمدیم اما مشکل گل دوم بود که وقتی در دقایق پایانی وقت اضافه اول آن را دریافت کردیم تمام تیم از هم پاچید ما جز گل اول سانترهای با کیفیتی را  ارسال نکردیم. هیچ کلمه را نمی‌توانم به زبان بیاورم که توصیف اشتباهات ما را بیان کند ولی بزرگترین اشتباه ما این بود که گل دوم را در 90 دقیقه نزدیم و حذف شدیم،‌ اما ما دوباره باز خواهیم گشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز