خبرگزاری کار ایران

همیشه آرزو داشتم در نفت مربیگری کنم

سراج: بدون اسکوچیچ هم می‌توانیم مدعی باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۹۲۵

سرمربی نفت آبادان عقیده دارد این تیم این پتانسیل رو داردکه بتواند بدون اسکوچیچ هم در جمع مدعیان حضور پیدا کند.

به گزارش ایلنا، بهنام سراج، بازیکن سابق نفت آبادان و تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان دستیار اول دراگان اسکوچیچ، سرمربی نفت آبادان انتخاب و معرفی شده بود، حال بعد از رفتن سرمربی کروات به عنوان سرمربی هدایت نفتی ها را در ادامه لیگ برتر به عهده دارد. سرمربی جدید نفت آبادان که پیش از این نیز سابقه مربیگری در تیم  نفت آبادان را داشته، حالا درپست جدیدش وظیفه سنگینی به عهده دارد چرا که باید نفت آبادان را در کورس کسب سهمیه آسیایی نگه دارد.سراج عقیده دارد  نفت این پتانسیل رو داردکه بتواند بدون اسکوچیچ هم در جمع مدعیان حضور پیدا کند و حتی سهمیه آسیایی بگیرد. او معتقد است اسکوچیچ در  تیم ملی هم موفق خواهد بود.

بعدازرفتن اسکوچیچ وظیفه سختی را به عهده گرفتید.

ابتدا باید بگویم من یک نفتی بودم و هستم و برای موفقیت نفت هر کاری انجام می دهم. من همیشه آرزو داشتم  در نفت مربیگری کنم و تجاربی را  که در زمان بازی به دست آوردم، به جوانان منتقل کنم. حالا این زمان رسیده است و امیدوارم بتوانم کمک کنم. البته ابتدا مربی بودم و حالا سرمربی شدم و این وظیفه من را خیلی سنگین تر می کند. باعث افتخارم است که سرمربی صنعت نفت هستم و امیدوارم برای این تیم مفید باشم.

 قبل از این هم در نفت مربیگری کرده بودید و گویا حتی سرمربی هم بوده اید؟

همان طور که گفتم، همیشه آرزو داشتم در نفت آبادان مربیگری کنم و تجاربی را که در زمان بازی کردن به دست آوردم، به جوانان آبادانی منتقل کنم. در یک برهه مربی نفت بودم و حتی در نفت نوین آبادان هم به عنوان سرمربی کار کردم.  اما امسال با نظر اسکوچیچ و نظر مساعد باشگاه به نفت برگشتم و مربی تیم محبوبم شدم و الان هم با توجه به رفتن اسکوچیچ و شناختی که از تیم داشتم به عنوان سرمربی در خدمت تیم هستم.امیدوارم که مثمرثمر باشم.

اسکوچیچ را چطور مربی ای دیدید؟

او در ایران به نوعی امتحانش را پس داده است. از ملوان شروع کرد که نتایج خوبی هم گرفت. در فولاد هم یک فصل رویایی داشت، اما در فصل بعد زیاد خوب نبود و در خونه به خونه هم یک نیم فصل خوب را سپری کرد و تیمش را به فینال جام حذفی رساند. امسال هم در نفت آبادان هم یک نیم فصل خوب را پشت سرگذاشت و یکی از بهترین دوران فوتبالی خودرا داشتیم. بنابراین باید بگویم مربی خوبی بود و هست.

رفتن دراگان چقدر در نتایج نفت آبادان تاثیر داشت؟

خب رفتن دراگان تاثیر منفی داشت و به نوعی در شروع نیم فصل دوم تاثیر منفی خودش را گذاشت. ما 4 هفته سخت را پشت سر گذاشتیم، ایشان یک دفعه رفتند و طبیعی است که تیمی که در رده چهارم است ضربه می خورد.  بازهم تاکید می کنم.جدایی اسکوچیچ تاثیرش را روی ما گذاشت.

گویا بازیکنان هم از رفتن او ناراحت بودند؟

بله بعد از رفتن او بچه ها ناراحت بودند. البته الان جو تیم بهتر شده است. من به بچه ها حق می دهم . آن ها انتظار نداشتند سرمربی تیم به یکباره برود . خیلی از بچه ها در نیم فصل دوم به خاطر او ماندند ولی بعد او اول به خاطر بیماری و بعد هم به خاطر تیم ملی از جمع ما جدا شد.

نفت بعد از رفتن اسکوچیچ خوب نتیجه نگرفت.

خب شوک بدی به تیم وارده شده بود. البته باید بگویم در 4 هفته قبل هم حق مان باخت نبود اما امیدوارم در بازی های آینده بهتر کار کنیم و این نتایج را جبران کنیم.

آیا اسکوچیچ در تیم ملی نتیجه می گیرد؟

بازهم باید باید به اسکوچیچ تبریک بگویم که سرمربی تیم ملی شده است. او مسئولیت سنگینی دارد. می‌گویند ایشان خوب نیست؛ اما من با ایشان کار کرده‌ام و اسکوچیچ جزو مربیان خوب خارجی است. شاید در تیم‌های سطح بالایی نبوده باشد اما شما در اولین بازی تیم ملی متوجه می‌شوید چه مربی باهوشی است.من مطمن هستم او با تیم ملی نتیجه می گیرد.

از بازی با سایپا بگویید بالاخره بعد از چند هفته پیروز شدید و به قول معروف به جدول برگشتید ؟

بازی خوبی بود. همانطور که گفتم در بازی های قبل از سایپا هم مستحق باخت نبودیم. بچه ها اگر بیشتر دقت می کردند می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. من به بچه ها گفته ام برای موفقیت صد در صد کافی نیست، باید 300 درصد تلاش کنیم.

نفت آبادان می تواند به روزهای خوب نیم فصل اول برگردد و برای نخستین بار سهمیه آسیایی کسب کند ؟

ما تیم خوبی هستیم. ولی مثل سایر تیم ها نتوانستیم در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و با همان بازیکنانی که داریم کار را ادامه می دهیم. راه سختی در پیش داریم ولی نا امید هم نیستیم. من فکر میکنم با توجه به بردی که مقابل سایپا به دست آوردیم شرایط روحی تیم خوب شد و از سوی دیگر تعطیلات این فرصت را می دهد تا با تمرینات بیشتر، بهتر از این شویم.

لیگ هم که به خاطر کرونا تعطیل شد شما موافق بودید ؟

فکر می کنم کار خوبی انجام دادند. کرونا فقط تماشاگران را تهدید نمی کرد بلکه جان بازیکنان و تمام عوامل برگزاری بازی ها هم در خطر بود. بنابراین تعطیلی لیگ باعث شد، تا برای بازیکنان اتفاقی نیفتد. البته این تصمیم کلان ورزش است.

لیگ نوزدهم را تا الان چطور دیدید؟

فکر می کنم  لیگ خیلی خوب و متفاوتی داشتیم. مربیان جدید و خوبی به  لیگ اضافه شده اند، مثل کالدرون و استراماچونی و حتی اسکوچیچ، که متاسفانه هر سه نفر را در نیم فصل دوم نداریم. شما  رقابت های خوبی را در نیم فصل اول شاهد بودید هر سه تیم پرسپولیس، استقلال و نفت آبادان در نیم فصل اول با مربیان خارجی خود، آن هم با تفکرات جدید بهترین نتایج را گرفتند. به هر حال امیدوارم درادامه و سال بعد لیگ جذابی را شاهد باشیم و ما هم بتوانیم یکی از تیم های خوب لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز